  • 21. Data: 2011-04-19 18:58:11
    Temat: Re: Idee Korwina wiecznie żywe
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ustawowy zakaz deficytu jest czystą fikcją, niestety ale taka jest prawda.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2011-04-19 19:10:19
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > jakiejś ponurej rzeczywistości i jesteśmy non-stop okradani przez wysokie
    > podatki i zniewalani przez socjalistyczne państwo i tzw. eurokołchoz do
    > którego od kilku lat należymy.

    ZUS 44%
    PIT 18%
    VAT 22%
    akcyza, podatek od nieruchomości, psa czy masa innych podatków to kolejne
    10%.

    Łącznie państwo kradnie nam ok. 90% tego co zarabiamy. Nawet chłop
    pańszczyźniany musiał oddawać jedynie dziesięcinę, ale to piękne czasy
    były...

    --
    AS

  • 23. Data: 2011-04-19 19:28:56
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > Dlaczego "nie pasuje"?
    > Przecież ukrywa dowody "przestępstw" zamiast je zgłosić do odpowiednich
    > "organów" czyli jest co najmniej odpowiedzialny za ukrywanie przestępców.

    idąc tym tropem... znaczyło by że: ty też jesteś przestępcą (no chyba że
    zgłosiłeś to już na prokuraturę) bo chronisz Korwina, ba ... jak to
    napisałeś ( a nie zgłosiłeś) to chyba ja też powinienem iść zgłosić że
    ty wiesz i ukrywasz prawdę ... nie widzisz tu lekkiej paranoii ??

  • 24. Data: 2011-04-19 19:30:57
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:10:19 +0200, Adam Sito napisał(a):

> [...]
    >
    > Łącznie państwo kradnie nam ok. 90% tego co zarabiamy. Nawet chłop
    > pańszczyźniany musiał oddawać jedynie dziesięcinę, ale to piękne czasy

    Eeeee tam procentów się nie dodaje. Mnie wychodzi, że z 1000zł zostanie Ci
    297zł ;) To jest prawie 1/3 !!! Czy chłop pańszczyźniany mógłby wyżyć gdyby
    mu zabierali 2/3 dochodów? Nie. A Ty możesz ;)

  • 25. Data: 2011-04-19 19:46:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Elab" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisałeś ( a nie zgłosiłeś) to chyba ja też powinienem iść zgłosić że ty
    > wiesz i ukrywasz prawdę ... nie widzisz tu lekkiej paranoii ??

    Idziesz złym tropem bo ...
    Co niby mam zgłosić w prokuraturze?
    Przecież nie o mnie JKM mówi, że jestem złodziejem (więc nie czuję się
    pomówiony/zesławiony) ani ja nie mówię o kimś innym, że jest złodziejem.
    To, że uważam, że IMO chłopina bełkocze bez sensu nie może być przecież
    przedmiotem doniesienia bo nie mam dowodów.

    --
    marfi

  • 26. Data: 2011-04-19 19:52:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To, że uważam, że IMO chłopina bełkocze bez sensu nie może być przecież
    > przedmiotem doniesienia bo nie mam dowodów.

    zniesławiony (nie wiem czemu mi wyszło "zesławiony").

    --
    marfi

  • 27. Data: 2011-04-19 20:49:24
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Eeeee tam procentów się nie dodaje. Mnie wychodzi, że z 1000zł zostanie Ci
    > 297zł ;) To jest prawie 1/3 !!!

    Liczysz z częścią składek płaconych przez pracodawcę?

    --
    AS

  • 28. Data: 2011-04-19 21:12:30
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    W dniu 18.04.2011 12:07, XXL pisze:
    > PRL zanim zbankrutował był socjalizmem.

    taaaa ... szczególnie za czasów Wilczka i Rakowskiego którzy byli
    bardziej liberalni i prawicowych od Regana i Margaret Thacher razem
    wziętych ;-), i pewnie wg Ciebie prawicowe były związki zawodowe ... ze
    swoimi "postulatami"

  • 29. Data: 2011-04-19 21:18:11
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2011 21:30, root pisze:
    > 297zł ;)

    i gdy podjedziesz autem na stację, zatankujesz benzynę, i kupisz flaszkę
    i papierosy ;-) to okaże się że ... wyliczenia są że zabierają nam ponad
    90% są poprawne

  • 30. Data: 2011-04-19 21:55:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    tak w ogóle to zostałeś tu jedynym permanentnym naganiaczem politycznym
    daj już spokój bo zaczne punktować LSD