  • 1. Data: 2011-04-14 11:29:45
    Temat: Idzie nowe
    Od: root <r...@v...pl>

    Ot jak się zarabia na handlu powietrzem ;))

    http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/strategie/co2-j
    est-grane,13473,1

  • 2. Data: 2011-04-14 15:04:17
    Temat: Re: Idzie nowe
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ot jak się zarabia na handlu powietrzem ;))
    >

    > http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/strategie/co2-j
    est-grane,13473,1

    a jak nasze chłopaki na tym cos ukręcili, to ja się cieszę:)
    do tej pory patenty mieli grecy hiszpanie itd, np z plastikowymi uprawami
    cytrusów:)

  • 3. Data: 2011-04-14 15:27:19
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 17:04:17 +0200, skippy napisał(a):

    est-grane,13473,1

    > a jak nasze chłopaki na tym cos ukręcili, to ja się cieszę:)
    > do tej pory patenty mieli grecy hiszpanie itd, np z plastikowymi uprawami
    > cytrusów:)

    Mnie tez to cieszy. A Zwłaszcza, że ciekawe, nowe "instrumenty" się
    pojawiają na rynku. Mówię ci z tym piaskiem z Sahary to może nawet wypalić
    ;). Trzeba by zrobić kampanię, ze piasek ma duże znaczenie dla przyrody i
    trzeba go chronić przed zalesieniem albo na odwrót - co komu wygodniej.
    Podzieli się go na uncje i urzedowo zmusi sie ludzików do zakupu.

  • 4. Data: 2011-04-14 17:13:31
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > trzeba go chronić przed zalesieniem albo na odwrót - co komu wygodniej.
    > Podzieli się go na uncje i urzedowo zmusi sie ludzików do zakupu.

    Ale my nie możeny wydać nakazu płacenia komuś za degradację piasku na
    Sacharze wskutek efektu motyla, bądź innego wytworu urzędniczej wyobraźni:)
    A to raczej tego typu porównanie by tu wchodziło w grę.

  • 5. Data: 2011-04-14 17:56:49
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 19:13:31 +0200, skippy napisał(a):

    > Ale my nie możeny wydać nakazu płacenia komuś za degradację piasku na
    > Sacharze wskutek efektu motyla, bądź innego wytworu urzędniczej wyobraźni:)
    > A to raczej tego typu porównanie by tu wchodziło w grę.

    Słuchaj to nie tak. W naszym europejskim klimacie jest mało piasku a dużo
    drzew. Trzaby nieco zapiaszczyć Europę, bo to zdrowe i dobre dla środowiska
    a zwłaszcza dla pustynnej fauny i flory (kaktusów). W obronie tej właśnie
    fauny i flory musimy wystąpić. Ludziki będą mieć do wyboru albo kupić
    piasek celem zapiaszczenia otoczenia albo prawo do niezapiaszczania swojego
    ogródka.
    My zapewnimy dostawy piasku a właściwie praw do piasku w formie kontraktów
    terminowych (bo przeciez kto by chciał fizycznie wozić piasek z Sahary).

    P.s.
    Muszę się chyba położyć bo mam schizę ;)

  • 6. Data: 2011-04-14 20:27:22
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > P.s.
    > Muszę się chyba położyć bo mam schizę ;)

    To proponuje przed snem łyk czystego powietrza z puszki za pare dolcow (bez
    CO2)
    ew. jak suszy, pół szklaneczki wody z lodowca, a co do piasku ....
    kiedyś Piaskowy Dziadek całkiem nieźle usypiał :D