  • 1. Data: 2002-05-22 18:05:16
    Temat: Ile ?
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

    Czesc
    Ile kosztuje przelew wykonany z poczty ? Za 100zl np. ?
    Chodzi oto, jaka jest prowizja itd. ( do mBanku jesli to ma jakies
    znaczenie ).
    Alchemik

  • 2. Data: 2002-05-22 19:21:29
    Temat: Re: Ile ?
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ice" <i...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > Ile kosztuje przelew wykonany z poczty ? Za 100zl np. ?
    > Chodzi oto, jaka jest prowizja itd. ( do mBanku jesli to ma jakies
    > znaczenie ).

    Przelew na poczcie to 3.50 - idzie okolo 14 dni :(

  • 3. Data: 2002-05-22 21:07:34
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@w...pl (Ice) wrote in <3...@n...vogel.pl>:

    >Ile kosztuje przelew wykonany z poczty ? Za 100zl np. ?
    >Chodzi oto, jaka jest prowizja itd.

    A zobacz sobie :

    http://cennik.poczta.lublin.pl/cennik/menu_kraj.html

    Nastepnie 'Wplaty na Rachunki Bankowe', wpisujesz kwote i voila.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-05-22 21:11:40
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

    > Przelew na poczcie to 3.50 - idzie okolo 14 dni :(

    Dzisiaj pytalem w banku ( nazwy nie podam bo niepamietam ), pytanie bylo
    takie ... ma pan u nas konto ? Nie mam... no to 25% ;)
    Lichwiarstwo ;P
    Alchemik

  • 5. Data: 2002-05-22 21:55:23
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    | Ile kosztuje przelew wykonany z poczty ? Za 100zl np. ?
    | Chodzi oto, jaka jest prowizja itd. ( do mBanku jesli to ma jakies
    | znaczenie ).
    | Alchemik

    do 600zł - 3zł a potem +0,5% tak mi powiedziała w poniedziałek pani z
    okienka pocztowego.

    bielen2k

  • 6. Data: 2002-05-23 16:05:56
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > takie ... ma pan u nas konto ? Nie mam... no to 25% ;)
    > Lichwiarstwo ;P

    Nie !
    Banki chcą się pozbyć problemu przechowywania gotówki, drobnej gotówki
    Się nie podoba opłata 25zł, to idziesz do innego banku
    Najtaniej jednak mieć płatny ROR w dowolnym banku gdzie wpłata na własne
    konto jest zerowa i przelewać do mbanku (darmowo lub za małą opłatą)

    Jednak kwoty poniżej tysiąca lepiej trzymać w "skarpecie" i poczekać aż się
    uzbiera odpowiednia suma do włożenia do jakiegokolwiek banku.

  • 7. Data: 2002-05-25 10:08:54
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Jednak kwoty poniżej tysiąca lepiej trzymać w "skarpecie" i poczekać aż się
    > uzbiera odpowiednia suma do włożenia do jakiegokolwiek banku.

    Dlaczego?
    Np, odsetki miesiecznie na eMAX'ie od 500 zl to okolo 3 zl (netto)
    - akurat zwraca sie oplata za prowadzenie ktoregos z kont marmurkowych.

    Juz nie mowie o psychologicznym efekcie - pieniadze ktore trzymasz
    w rece rozchodza sie znacznie szybciej niz te trzymane na koncie :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-05-26 22:51:14
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ile kosztuje przelew wykonany z poczty ? Za 100zl np. ?
    > Chodzi oto, jaka jest prowizja itd. ( do mBanku jesli to ma jakies

    prowizja na poczcie to 0.5% kwoty przelewu, minimum 3.50zł.
    Czyli do 700zł zawsze zapłacisz 3.50zł natomiast powyżej będzie to faktyczne
    0.5% kwoty.
    Ja wolę to zrobic przelewem (ELIXIR) z banku za 1zł niż czekać 7dni na kasę
    z Poczty.