  • 1. Data: 2002-05-22 15:48:15
    Temat: mBank -- problemy z logowaniem
    Od: "Wojciech Rutkowski" <w...@n...interia.pl>

    Przed chwilą nie mogłem się zalogować do serwisu internetowego mBanku,
    podobna sytuacja wystąpiła w tym samym czasie u mojego znajomego.
    Czy mamy do czynienia z jakąś awarią?
    --
    *** wrinnov ******
    Wojciech Rutkowski

  • 2. Data: 2002-05-22 15:54:43
    Temat: Re: mBank -- problemy z logowaniem
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojciech Rutkowski <w...@n...interia.pl> wrote:
    > Przed chwilą nie mogłem się zalogować do serwisu internetowego mBanku,
    > podobna sytuacja wystąpiła w tym samym czasie u mojego znajomego.
    > Czy mamy do czynienia z jakąś awarią?

    Tak, u was.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-05-22 16:04:41
    Od: "Wojciech Rutkowski" <w...@n...interia.pl>

    > Tak, u was.

    :) Sam nie wiem, ale już gra...
    w takim razie przepraszam za zamieszanie :-/
    --
    wr

  • 4. Data: 2002-05-22 16:38:35
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Wojciech Rutkowski <w...@n...interia.pl> pisze:

    > Przed chwilą nie mogłem się zalogować do serwisu internetowego mBanku,
    > podobna sytuacja wystąpiła w tym samym czasie u mojego znajomego.
    > Czy mamy do czynienia z jakąś awarią?

    Potwierdzam, było okresowe zacięcie, a u mnie zawsze loguje się
    błyskawicznie.