  • 1. Data: 2010-10-16 14:18:47
    Temat: Ile akcji GPW ?
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Czy to prawda że można kupić tylko 100 akcji GPW na osobę ?

    Bo jeśli to prawda to chyba jakiś żart :-(

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-10-16 14:57:03
    Temat: Re: Ile akcji GPW ?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    NTG
    Nie pasi, to nie kupuj.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-10-16 16:01:15
    Od: "L" <i...@o...pl>

    > NTG
    > Nie pasi, to nie kupuj.

    ,

    po 1 jak nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to MILCZ !
    po 2 nie reklamuj swoich stron które były aktualizowane kilka lat temu :-((

    By

  • 4. Data: 2010-10-16 17:11:45
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent L nadaje:
    > po 1 jak nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to MILCZ !

    Dlaczego więc łamiesz tą zasadę?

  • 5. Data: 2010-10-16 19:43:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2010-10-16 16:18, L pisze:
    > Czy to prawda że można kupić tylko 100 akcji GPW na osobę ?

    kupić? na tyle to się będziesz mógł zapisać...ale może tak jak w
    przypadku Tauronu opłaci się kupić na debiucie = lepszy deal niż na IPO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-10-16 20:29:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-10-16 21:43, RobertS pisze:

    > kupić? na tyle to się będziesz mógł zapisać...ale może tak jak w
    > przypadku Tauronu opłaci się kupić na debiucie = lepszy deal niż na IPO

    Ale postawisz cos na to , np swoja glowe, zone, samochod ?

  • 7. Data: 2010-10-16 20:58:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > kupić? na tyle to się będziesz mógł zapisać...ale może tak jak w przypadku
    > Tauronu opłaci się kupić na debiucie = lepszy deal niż na IPO

    W nastepnym roku bedzie taniej niz 43zl, co nie znaczy, ze na debiucie nie
    bedzie mozna zarobic.

  • 8. Data: 2010-10-17 08:04:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale postawisz cos na to , np swoja glowe, zone, samochod ?

    napisałem może, z akcjami to nigdy nic nie wiadomo...w kazdym razie mam
    zamiar sie zapisac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-10-17 15:17:27
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Oct 16, 4:18 pm, "L" <i...@o...pl> wrote:
    > Czy to prawda że można kupić tylko 100 akcji GPW na osobę ?
    >
    > Bo jeśli to prawda to chyba jakiś żart :-(

    może rząd nie chce, aby zbyt dużo ludzie stracili aby zamieszek nie
    wywołać :))

    nie wiem czy nie zrobiłem błędu w obliczeniach, ale C/Z wychodzi
    prawie 30 przy cenie 43 zł, więc jakby trochę drogo
    no i perspektywa zmniejszenia kasy z OFE ... niestety nie znam się na
    tym na tyle, aby policzyć dokładnie

    ale oczywiście to spojrzenie bardzo pesymistyczne i przyszłe zyski,
    inflacja i kolejne spółki mogą znaczenie powiększyć zyski GPW
    poza tym nie ma pewności czy cena końcowa nie będzie znacznie niższa
    niż 43

    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 10. Data: 2010-10-18 11:09:45