  • 1. Data: 2010-10-16 08:21:28
    Temat: getinonline a openonline - wytęż wzrok i znajdź różnice
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Widzę na razie jedną różnicę: w getinie tylko jedno konto oszczędnościowe, w
    openie - aż trzy. Nie pozbywałbym się pochopnie konta w openie...

  • 2. Data: 2010-10-16 09:39:17
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-10-16 10:21, a...@W...gazeta.pl pisze:
    > Widzę na razie jedną różnicę: w getinie tylko jedno konto oszczędnościowe, w
    > openie - aż trzy. Nie pozbywałbym się pochopnie konta w openie...

    Tutaj: http://www.getinonline.pl/Konto_oszczednosciowe
    pisze: "możesz otworzyć nawet trzy konta oszczędnościowe"
    Skąd pomysł że tylko jedno?

  • 3. Data: 2010-10-16 11:00:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <a...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Widzę na razie jedną różnicę: w getinie tylko jedno konto oszczędnościowe,
    > openie - aż trzy. Nie pozbywałbym się pochopnie konta w openie...
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Mozna na pewno 3szt, bo sa miejsca w umowie o konto, o otwarcie jednego,
    dwoch lub trzech.
    Generalna roznica to przyporzadkowany doradca, zawsze ten sam, oraz konto
    skarbonkowe- dodatkowe zlotowki za otwieranie lokat, wplywy i operacje bezg.
    karta.
    Konto w Openie, to bylo pole cwiczebne dla urochomienia Getinonline.pl
    Na razie mozna miec i w Openie i Nowym Getinieonline, ale lokat nie oplaca
    sie juz otwierac pod Openem, bo nowy placi 1zl za otwarcie kazdej lokaty, co
    szczegolnie przy lokatach na kwoty ok.1tys. na 3-mies. znacznie podnosi %.
    Stare konto i tak trzeba miec do czasu zapadniecia wszystkich lokat i
    obserwowac, jak beda zyly te oba twory obok siebie.

  • 4. Data: 2010-10-16 20:29:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-10-16 10:21, a...@W...gazeta.pl pisze:
    > Widzę na razie jedną różnicę: w getinie tylko jedno konto oszczędnościowe, w
    > openie - aż trzy. Nie pozbywałbym się pochopnie konta w openie...

    Open Finance jest czescia grupy Getin Noble Bank. Wiec co cie dziwi.
    testowali na krolikach i wprowadzili w banku.

  • 5. Data: 2010-10-16 20:53:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > Open Finance jest czescia grupy Getin Noble Bank. Wiec co cie dziwi.
    > testowali na krolikach i wprowadzili w banku.

    Jezeli juz to Open jest czescia Getin Holding a nie banku.

  • 6. Data: 2010-10-16 22:29:47
    Od: b...@p...onet.pl

    > Widzę na razie jedną różnicę: w getinie tylko jedno konto oszczędnościowe, w
    > openie - aż trzy. Nie pozbywałbym się pochopnie konta w openie...
    >
    > --

    Czy w getinonline można sobie zażyczyć wersję papierową lokaty tak jak w
    openie?

  • 7. Data: 2010-10-17 06:35:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czy w getinonline można sobie zażyczyć wersję papierową lokaty tak jak w
    > openie?

    Lokaty zaczne zakladac po aktywacji konta, to sie okaze. W Openie mimo
    wyboru potwierdzenia otwarcia lokaty przez e-mai i tak po pewnym czasie
    przychodza potwierdzenia papierowe, stad podejrzewam, ze dalej nie
    rozwiazali tej kwestii z ciagla wysylka tych zbednych papierow.

  • 8. Data: 2010-10-17 07:02:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy w getinonline można sobie zażyczyć wersję papierową lokaty tak jak w
    > openie?

    W Openie możesz sobie zażyczyć, ale i tak nie dostaniesz.
    U mnie to jest tak, że zamówione 3 potwierdzenia ( przed 1,5 miesiąca, 1
    miesiąc i około 20 dni) jeszcze nie przyszły, natomiast w ciągu tygodnia
    przyszły 3 potwierdzenia do jednej i tej samej lokaty JUŻ ZAKOŃCZONEJ.

    Czyli wszystko się zgadza. Chciałem 3 potwierdzenia, to dostałem 3.
    Nie wiem czemu się czepiam.

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-10-17 08:13:45
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiąc i około 20 dni) jeszcze nie przyszły, natomiast w ciągu tygodnia
    > przyszły 3 potwierdzenia do jednej i tej samej lokaty JUŻ ZAKOŃCZONEJ.

    nie wiem gdzie miecie ten wybór potwierdzeń w nowym openie,
    w starym tym tylko do lokat było cos takiego, w nowym nie widzę,tak że
    zawsze przychodza do mnie z duzym opóźnieniem papierowe potwierdzenia, każde
    w osobnej kopercie priorytetem (tak że tych papierów mam całą masę) i
    wcześniej ogromne potwierdzenia pdf emailem, gdy założysz jedną nie ma
    problemu ale przy kilkudzisieciu, to blokuje mi pocztę.

  • 10. Data: 2010-10-17 08:28:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem gdzie miecie ten wybór potwierdzeń w nowym openie,
    > w starym tym tylko do lokat było cos takiego, w nowym nie widzę,tak że

    W szczegółach lokaty klikasz: "zamów potwierdzenie"