  • 1. Data: 2005-05-13 19:33:26
    Temat: Ile czasu moze isc przelew ??
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam,

    Ile czasu moze isc przelew z Deutsche Banku (z Niemiec) na konto walutowe w
    WBK ??
    Moj kontrahent twierdzi, ze przelal pieniadzie tydzien temu ale do dnia
    dzisiejszego nie pojawily sie one
    na moim koncie. Czy to normalna sprawa ??

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-05-13 21:05:51
    Temat: Re: Ile czasu moze isc przelew ??
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marek wrote:
    > Ile czasu moze isc przelew z Deutsche Banku (z Niemiec) na konto
    > walutowe w WBK ??
    > Moj kontrahent twierdzi

    Kontrahenci zawsze "twierdzą" :-)
    Z moich doświadczeń wynika,
    że pieniądze przelane w jakikolwiek sposób
    zawsze najszybciej pokazywały się w WBK,
    więc opisany stan nie jest normalny.

  • 3. Data: 2005-05-14 06:19:04
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    niech prześle Ci potwierdzenie przelewu..... chociaż to też chwila w corelu
    ... ale zawsze coś

    pozdro
    --
    www.kredyt.org.pl

  • 4. Data: 2005-05-14 15:14:01
    Od: Siakotako <S...@o...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > dzisiejszego nie pojawily sie one
    > na moim koncie. Czy to normalna sprawa ??

    Ja raz z banku PKO w Ostrzeszowie robilem wpłate (1000zl) na konto PKO i
    szło 8 dni :) tydzien chodzilem i pytałem gdzie są moje pieniądze a oni
    mi wciskają że w takim wypadku pieniądze nie zostały wpłacone, poszedłem
    do znajomego który pracuje w tym banku żeby sprawdził co jest grane a on
    mi powiedział że pieniedzy nikt niezaksięgował i sobie leżały...ponad
    tydzień :)

    Pozdrawiam...