  • 11. Data: 2011-02-27 20:02:21
    Temat: Re: Ile czekamy na raport BIK
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ik831r$ffe$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-23 18:57, mx pisze:
    >
    > Hej!

    > (...)

    > Wniosek wysłany 28.01.2011 - raport listonosz przyniósł 22.02.2011.

    A patrzyles na daty? Bo ja w tym samym czasie mialem w 1,5 tyg - tylko ze ja
    (1) wyslalem priorytetem, (2) mam dobrze dzialajaca poczte i listonosza.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 12. Data: 2011-03-01 14:53:13
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    > Wypełniłem więc po raz pierwszy wniosek w BIK, wydrukowałem i wysłałem
    > poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie mogę sprawdzić co się z nim
    > dzieje. Jak długo zwykle się czeka na przysłanie?

    Ja wysłałem pocztą 15 lutego, dziś tj 1 marca mam status wniosku:
    Raport został wydrukowany.
    Raport został wysłany pocztą.

    wiatrak

  • 13. Data: 2011-03-01 17:19:16
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ja wysłałem pocztą 15 lutego, dziś tj 1 marca mam status wniosku:
    > Raport został wydrukowany.
    > Raport został wysłany pocztą.

    RAPORT OTRZYMANY:
    6 lutego wypełniony, 8 wysłany zwykłym poleconym razem z wnioskiem żony bo
    taniej. Przygotowany 23, odesłany poleconym 24, dotarły dziś 1 marca. W
    sumie ~3 tygodnie.
    W środku nic ciekawego. Opisane spłaty obydwu kk z Citi za ostatnie 4 lata,
    4 zapytania monitorujące z Citi i 1 z mBanku, 1 kredytowe z Aliora
    (zaproponowali mi kk z limitem 10000, zgodziłem się, ale jak zażądali
    zaświadczenia to rezygnowałem).

  • 14. Data: 2011-03-05 21:32:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-23 18:57, mx pisze:
> [...]
    > BIK, wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie
    > mogę sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle się czeka na

    Ja jakis miesiac temu zlozylem wniosek o informacje ustawowa. Nie mialem
    czasu isc na poczte i jakos go nie wyslalem. Chce to zrobic teraz, ale
    zaginal mi gdzies numer konta, na ktory mam wplacic te 10zl za
    przesylke. Numery sa indywidualne? Uda sie odzyskac ten numer jakos? ;)

  • 15. Data: 2011-03-05 21:39:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-05 22:32, neoniusz pisze:

> [...]
    > zaginal mi gdzies numer konta, na ktory mam wplacic te 10zl za
    > przesylke. Numery sa indywidualne? Uda sie odzyskac ten numer jakos? ;)

    Nic nie płacisz.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2011-03-05 21:51:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-05 22:39, Liwiusz pisze:

    > Nic nie płacisz.

    Hmmm, serio?
    Bo jest cos takiego:

    "Informację Ustawową można otrzymać listem poleconym na wskazany we
    wniosku adres w terminie nie dłuższym niż 30 dni - zgodnie z Ustawą.
    Można ją również odebrać bezpośrednio po złożeniu w Biurze Obsługi
    Klienta. Jeśli Informacja Ustawowa ma zostać wysłana listem poleconym,
    do wniosku powinno zostać dołączone potwierdzenie dokonania wpłaty za
    przesyłkę w wysokości 10,- zł."

  • 17. Data: 2011-03-05 21:55:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-05 22:51, neoniusz pisze:

    > do wniosku powinno zostać dołączone potwierdzenie dokonania wpłaty za
    > przesyłkę w wysokości 10,- zł."

    Opłata ta już od ponad roku nie obowiązuje.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-03-05 23:27:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > Klienta. Jeśli Informacja Ustawowa ma zostać wysłana listem poleconym,
    > do wniosku powinno zostać dołączone potwierdzenie dokonania wpłaty za

    A tam nie ma podanego numeru konta. Ja też jakiś czas temu zamawiałam,
    dokonałam przelewu z konta i potwierdzenie dołączyłam do wniosku.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-03-05 23:29:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-05 22:55, Liwiusz pisze:

    > Opłata ta już od ponad roku nie obowiązuje.

    To poczta nie wymaga od BIK-u opłat?

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-03-05 23:38:57