  • 1. Data: 2004-12-10 10:35:52
    Temat: Ile sie ostatnio czeka na KK w BPH?
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    "Maksymalnie dwa tygodnie" od pozytywnego rozpatrzenia wniosku minely
    tydzien temu i nie wiem czy juz isc do nich czy jeszcze czekac.

  • 2. Data: 2004-12-10 10:48:27
    Temat: Re: Ile sie ostatnio czeka na KK w BPH?
    Od: nod <n...@o...pl>

    Użytkownik Piotr Sieniawski napisał:

    > "Maksymalnie dwa tygodnie" od pozytywnego rozpatrzenia wniosku minely
    > tydzien temu i nie wiem czy juz isc do nich czy jeszcze czekac.

    u mnie - 3 miesiące (dostałem kartę, dostałem PIN), po czym stwierdzili,
    że mi jednak jej nie aktywują

  • 3. Data: 2004-12-10 11:11:12
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    nod wrote:

    > u mnie - 3 miesiące (dostałem kartę, dostałem PIN), po czym
    > stwierdzili, że mi jednak jej nie aktywują

    Pewnie jej za malo przez te 3 miesiace uzywales ;)
    No to chyba do nich pojde.

  • 4. Data: 2004-12-10 11:37:45
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    nod <n...@o...pl> napisał(a):

    > u mnie - 3 miesiące (dostałem kartę, dostałem PIN), po czym stwierdzili,
    > że mi jednak jej nie aktywują

    3 _miesiące_? Poważnie?
    Kurczę, zastanawiałem sie czy sobie nie wyrobić ichniej KK, bo do końca
    grudnia jest bez kosztów wydania, ale jeśli mają taki czas reakcji, to nie
    wiem czy to ma sens. Widzę z tego że pod żadnym pozorem nie można rezygnować
    z dotychczas używanej karty, bo zostanie na lodzie jest dalece
    prawdopodobne...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2004-12-10 12:32:27
    Od: nod <n...@o...pl>

    >3 _miesiące_? Poważnie?

    brak aktywowania karty uzasadniali brakiem spełnionych przeze mnie kilku
    warunków o których wiedzieli przy przyjmowaniu wniosku o wydanie karty:
    - brak ukończonych 25 lat (podobno jest taki wymóg, ale nigdzie nie jest
    to napisane)
    - brak zarobków powyżej 1800zł (mam 1600zł i starałem się o płaską KK,
    którą podobno można już wyrobić od 500zł, a próg 1800zł dotyczy kart
    wypukłych)
    - nieuregulowany stosunek do służby wojskowej (jestem na 4 roku studiów
    i zaświadczenie odpowiednie im dałem)

    karta przyszła po 3 tyg., po 2 tygodniowym poślizgu przyszedł do
    oddziału PIN po czym na 1 m-c "wsiąkł" dyrektor który miał zaopiniować
    czy <25 lat mogę otrzymać kartę, po tym miesiącu okazało się, że mogę,
    umówiłem się na podpisanie umowy i ... okazało się, że zastosowali do
    mnie procedurę na kredyt odnawialny a nie na KK i cofneli zgodę na
    wydanie :/

    karty nie mam podobnie jak już i konta w BePeHahahaa

    wczoraj otrzymałem ostateczną decyzję z mBanku - przyznano KK VC z
    limitem 2500zł z darmową fotką, z darmowym do końca roku wydaniem (liczy
    się data złożenia wniosku) i bez opłat za obsługę karty jak w BePeHu

    pozdr
    nod

  • 6. Data: 2004-12-10 15:39:12
    Od: "mk" <m...@n...asterciry.net>

    > "Maksymalnie dwa tygodnie" od pozytywnego rozpatrzenia wniosku minely
    > tydzien temu i nie wiem czy juz isc do nich czy jeszcze czekac.

    wniosek złożyłem 15.11, a 3.12. podpisałem umowe i aktywowałem karte, czyli
    razem 18dni

    Pozdr

  • 7. Data: 2004-12-10 16:24:23
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Piotr Sieniawski wrote:
    > "Maksymalnie dwa tygodnie" od pozytywnego rozpatrzenia wniosku minely
    > tydzien temu i nie wiem czy juz isc do nich czy jeszcze czekac.

    Poszedlem do nich.

    - ....... mialo byc po dwoch, mija trzeci a nic nie przyszlo
    - A jak sie pan nazywa?
    - ........
    -To zdaje sie, ze wlasnie dzis przyszla.
    - Miala przyjsc do mnie
    - Ale przyszla tu :)

  • 8. Data: 2004-12-10 16:55:20
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > "Maksymalnie dwa tygodnie" od pozytywnego rozpatrzenia wniosku minely
    > tydzien temu i nie wiem czy juz isc do nich czy jeszcze czekac.

    BePeHahaha.... a nie dwa tygodnie :)

    Zlozylem wniosek o dodatkowa 12.11 (mam xero wniosku, poniewaz poprzednio
    jak zlozylem to bank zrobil nie taka, ktora zamawialem), a przyszla w tym
    tygodniu...
    Ogolnie wyrabianie wlasciwej karty dodatkowej trwalo okolo kwartalu...

    Korzystajac z okazji chcialem w tym miejscu zlozyc podziekowania i
    gratulacje wszystkim tym, ktorzy brali udzial w tym ambitnym przedsiewzieciu
    zakonczonym spektakularym sukcesem !

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2004-12-10 17:01:44
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Ogolnie wyrabianie wlasciwej karty dodatkowej trwalo okolo kwartalu...

    ja nie wiem do jakiego banku Wy chodzicie i w jakim mieście?
    Ja chodzę do BPH we Wrocławiu ul. Powstańców Śl. (Rondo) i nie mam żadnych
    problemów:)
    Polecam ten oddział

    JR

  • 10. Data: 2004-12-10 18:00:30
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    >- brak ukończonych 25 lat (podobno jest taki wymóg, ale nigdzie nie jest to

    To fakt jest taki wymóg ale nie dotyczy kart dla studenta

    >- brak zarobków powyżej 1800zł (mam 1600zł i starałem się o płaską KK,
    którą podobno można już wyrobić od 500zł, a próg 1800zł dotyczy kart
    wypukłych)

    Tutaj dali ciała

    >- nieuregulowany stosunek do służby wojskowej (jestem na 4 roku studiów i
    zaświadczenie odpowiednie im dałem)

    Trzeba mieć uregulowany - nie dotyczy karty dla studenta

> [...]
    podpisanie umowy i ... okazało się, że zastosowali do mnie procedurę na
    kredyt odnawialny a nie na KK i cofneli zgodę na >wydanie :/

    Zwalili sprawe, czasami błędy się zdarzają

    Darek