    From: "Darek" <0...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile sie ostatnio czeka na KK w BPH?
    Date: Fri, 10 Dec 2004 19:00:30 +0100
    Sender: 0...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    >brak aktywowania karty uzasadniali brakiem spełnionych przeze mnie >kilku
    warunków o których wiedzieli przy przyjmowaniu wniosku o >wydanie karty:
    >- brak ukończonych 25 lat (podobno jest taki wymóg, ale nigdzie nie jest to
    napisane)

    To fakt jest taki wymóg ale nie dotyczy kart dla studenta

    >- brak zarobków powyżej 1800zł (mam 1600zł i starałem się o płaską KK,
    którą podobno można już wyrobić od 500zł, a próg 1800zł dotyczy kart
    wypukłych)

    Tutaj dali ciała

    >- nieuregulowany stosunek do służby wojskowej (jestem na 4 roku studiów i
    zaświadczenie odpowiednie im dałem)

    Trzeba mieć uregulowany - nie dotyczy karty dla studenta

    >karta przyszła po 3 tyg., po 2 tygodniowym poślizgu przyszedł do oddziału
    PIN po czym na 1 m-c "wsiąkł" dyrektor który miał zaopiniować czy <25 lat
    mogę otrzymać kartę, po tym >miesiącu okazało się, że mogę, umówiłem się na
    podpisanie umowy i ... okazało się, że zastosowali do mnie procedurę na
    kredyt odnawialny a nie na KK i cofneli zgodę na >wydanie :/

    Zwalili sprawe, czasami błędy się zdarzają

    Darek