  • 1. Data: 2009-08-11 19:54:58
    Temat: Import danych do Metastocka?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Nie wiem czy ktos korzysta tutaj z Metastocka, ale chyba jest duza
    sznasa na to, ze tak jest. Mam wiec pytanko do bardziej doswiadczonych
    uzytkownikow tego programu dotyczace importu danych.

    Ogolnie sciagam sobie dane z bossa.pl i pozniej pliki prn ladnie mi
    sie konwertuja i dopisuja na koniec plikow juz istniejacych, ale
    chcialbym swoje dane jakos poukladac, np zeby walory z WIG20 byly w
    katalogu WIG20, WIG, w WIG itp. itd. Czy korzystajac z plikow z
    bossa.pl jest to mozliwe do realizacji? Jezeli tak to jak?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2009-08-11 22:15:39
    Temat: Re: Import danych do Metastocka?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > katalogu WIG20, WIG, w WIG itp. itd. Czy korzystajac z plikow z
    > bossa.pl jest to mozliwe do realizacji? Jezeli tak to jak?

    W Metasie to niestety jest do wykonania chyba wylacznie recznie. Natomiast w
    Amibrokerze moze przypisac kazdej spólce grupe (grupy) i sortowac.
    Z drugiej strony mamy niecale 400 spólek, wiec sortowanie nie jest az tak
    konieczne. Tym bardziej, ze indeksy sie zmieniaja srednio raz na kwartal.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-12 06:47:17
    Od: <t...@g...com>

    Jest to mozliwe.
    korzystam z bazy na stooq.pl, wszystkie walory maja w jednym pliku ale
    dzieki wczesniejszej kostrukcji drzewka folderów i i ustawieniom downloadera
    odpowiednie dane zapisywane sa w odpowiednich katalogach.

    http://stooq.pl/bazy/instrukcja.html

    pozdrawiam.

    Uzytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2009-08-12 10:44:45
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 08:47:17 +0200, <t...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    >dzieki wczesniejszej kostrukcji drzewka folderów i i ustawieniom downloadera
    >odpowiednie dane zapisywane sa w odpowiednich katalogach.

    A cos darmowego jest? Ja narazie edukacyjnie podchodze do AT, wiec
    wolalbym cos darmowego...

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 5. Data: 2009-08-12 10:46:52
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 00:15:39 +0200, "Dombrek"
    <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >konieczne. Tym bardziej, ze indeksy sie zmieniaja srednio raz na kwartal.

    No ale nawet jakbym chcial recznie sie pobawic, to czy pozniej jak
    zaimportuje dane z bossa.pl wszystko nie wroci do stanu poprzedniego?
    Jak np. wykonac wykres A/D Line w Metsie?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 6. Data: 2009-08-12 21:11:00
    Od: <t...@g...com>

    nie jest to majątek, a dobre dane to podstawa.
    w każdym razie nic damowego nie znam.
    pzdr