  • 1. Data: 2009-08-11 19:16:46
    Temat: Novita - sytuacja techniczna
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    Novita dała sygnał K [kupuj] na %R, czekam na potwierdzenie na STS,
    które prawdopodobnie pojawi się jutro wraz z otwarciem (choć o jego
    wiarygodności będzie można mówić dopiero po zamknięciu).
    Przez ostatnie kilka dni kurs zniżkował wychładzając wskaźniki i
    zatrzymał się nad średnią 75 dniową (okazała się ona silnym wsparciem
    27 stycznia, 4 lutego i 18 marca. Kurs zjechał na dno wstęgi
    Bollingera. Zasięg wzrostu wyznaczony przez tę wstęgę sięga ok 38 zł.
    Wcześniej jest jeszcze opór ok 37, 30 zł i prawdopodobnie tam
    zawędruje w najbliższych dniach Novita.

    http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/novita.h
    tml

    pozdrawiam.

    ps. jeśli ktoś coś ma do wstęgi Bollingera to niech zachowa to dla
    siebie:)

  • 2. Data: 2009-08-11 19:38:39
    Temat: Re: Novita - sytuacja techniczna
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Daniel Kalinowski <d...@g...com> napisał(a):

    > ps. je=B6li kto=B6 co=B6 ma do wst=EAgi Bollingera to niech zachowa to dla
    > siebie:)

    A czemu?. OK put aside Bolingers band. Widzisz podwójny szczyt? Bo ja tak.

    kc

  • 3. Data: 2009-08-11 19:51:21
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-08-2009 o 21:38:39 kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > A czemu?. OK put aside Bolingers band. Widzisz podwójny szczyt? Bo ja
    > tak.

    a ja nie. za to widze wykres za 3 lata. Spolka wymaga cierpliwosci, ale
    podobno kapital przeplywa od aktywnych do cierpliwych...
    Dodajmy, że spolka ze stajni inwestora, ktory rozegral modelowo plastboxa.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-08-11 20:17:32
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Daniel Kalinowski pisze:
> [...]
    tml

    > pozdrawiam.
    >
    > ps. jeśli ktoś coś ma do wstęgi Bollingera to niech zachowa to dla

    Ja mam cos pedale do wstegi bollingera bo pamietam jak Novita
    produkowala dywany i wykladziny a dzis produkuje scierki do naczyn i
    podlogi.

    Wsadz sobie w dupe ta wstedze moze zmadrzejesz pedale.

  • 5. Data: 2009-08-11 20:17:50
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    Odnośnie mojego poprzedniego postu: podwójny szczyt został wczoraj również
    wyrysowany przez WIG. Nie widać tego za pomocą wstęgi Bollingera.

    Odnośnie Plastboxu : sygnał kupna miałem na poziome 8,9 zł. Potencjał
    wzrostowy skończył się. Max 10 gr więcej. Nie zależy to od pojedynczego
    inwestora, wierz mi.

    Nowita jest w trendzie wzrostowym, lecz w tej chwili, uważam, podąży za
    rynkiem.

    pozdrawiam
    kc

  • 6. Data: 2009-08-11 20:31:44
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-08-2009 o 22:17:50 kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Odnośnie Plastboxu : sygnał kupna miałem na poziome 8,9 zł. Potencjał
    > wzrostowy skończył się. Max 10 gr więcej. Nie zależy to od pojedynczego
    > inwestora, wierz mi.

    ano własnie, jest po ptokach, ale ze pan M nie zarobi na tym to nie wierze.
    I co zrobi dalej?

    > Nowita jest w trendzie wzrostowym, lecz w tej chwili, uważam, podąży za
    > rynkiem.

    nawet doliczajac dywidende nie mam takiego wrazenia
    http://stooq.pl/q/?s=wig20&d=20090811&c=3m&t=l&a=ln&
    b=0&r=nvt

    --
    Pozdrawiam,