  • 21. Data: 2004-09-03 09:06:34
    Temat: Re: Indywidualne Konta Emerytalne w Banku Pekao SA
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Bogdan B. z adresu: <b...@h...pl> napisał(a):

    > Par. 2 pkt 1 umowy:
    > "oszczędzający i Fundusze wskazanew w par. 3 pkt 1 zawierają umowę"
    > par. 3 pkt 1 umowy o prowadzenie IKE mSkarbiec:
    > "Oszczędzający niniejszym zawiera Umowę o prowadzenie IKE z
    > Funduszami IKE mAkcja, IKE mWaga, IKE mGotówkowy i IKE mEuropa "

    I to właśnie przeoczyłem. W świetle tego co zacytowałeś, jest OK. Brakuje mi
    tylko w ofercie funduszu obligacji. Mógłby się przydać, kiedy stopy zaczną
    spadać.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 22. Data: 2004-09-06 11:06:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 3 Sep 2004 10:58:12 +0200, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> wrote:

    >Wyliczenia, które podałem nie zależą od stopy zwrotu. To sama suma wpłat.

    a może stopa zwrotu jest ujemna? Czy coś zmusz banki, aby dawać
    przyrost? No, oprócz konkurencji innych banków, oczywiście (ale i tak
    jest to znacznie mniejszy nacisk niż np. w przypadku lokat).

    --
    Jarek Andrzejewski