  • 11. Data: 2005-06-13 16:22:08
    Temat: Re: Ing OKO Opłata
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Z jakiego dnia jest ta TOiP bo czytając TOiP z 23.03.2005 byłem przekonany
    > że posiadając OKO to jestem "Klientem posiadającym rachunek
    > oszczędnościowo-rozliczeniowy" i opłata będzie 5 zł. Wiem wiem trzeba
    > dokładnie czytać OKO jest tylko rachunkiem oszczędnościowym a nie rachunkiem
    > oszczędnościowo-rozliczeniowym. No ale i tak to trochę bez sensu.

    A jak chciałbyś dokonać przelewu z OKO nie mając OKO?

  • 12. Data: 2005-06-13 16:28:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Z jakiego dnia jest ta TOiP bo czytając TOiP z 23.03.2005 ...

    Świeża, piszą że z 29.03.2005
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32424

  • 13. Data: 2005-06-13 16:29:38
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > A jak chciałbyś dokonać przelewu z OKO nie mając OKO?

    Teraz to nie wiem o co Ci chodzi ? ,przecież pisałem że mam 2 rachunki OKO.

  • 14. Data: 2005-06-13 16:43:24
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Świeża, piszą że z 29.03.2005
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32424

    OK. Ja czytałem pełną z pdf i tam jest to samo tylko inaczej sformułowane.

  • 15. Data: 2005-06-13 16:53:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Teraz to nie wiem o co Ci chodzi ? ,przecież pisałem że mam 2 rachunki OKO.

    Chodziło mi o to, że ten zapis nie miałby sensu, jeżeli miałbyś tylko
    jedno OKO i nic ponadto. Ale OK, jeżeli ma się dwa OKA :-) to można to
    było w ten sposób zinterpretować.