  • 1. Data: 2005-06-10 21:37:00
    Temat: KK mbank
    Od: "owest" <o...@n...com>

    Witam!

    Mam pytanie o KK mbanku
    Zakladajac, ze mam limit 3000zl, wykorzystuje np 2500zl, konczy sie okres,
    sa 24 dni do splaty, w tym czasie zaczyna sie nowy okres czy do czasu splaty
    mam w nowym okresie 500zl do wykorzystania czy od nowa moge 3000zl ?

    Gdybym w przyszlosci chcial zwiekszyc limit, to widzialem w ustawieniach KK
    na stronie transakcyjnej opcje dotyczace limitu - czy za posrednictwem
    niejako strony internetowej sie sklada wniosek o podwyzszenie limitu (jak
    debet w inteligo) czy trzeba dzwonic na mlinie?
    KK uzyskalem na podstawie historii rachunku... co jest brane pod uwage przy
    zwiekszaniu limitu?

    pozdrawiam
    Owest

  • 2. Data: 2005-06-10 21:59:27
    Temat: Re: KK mbank
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik owest napisał:

> [...]
    > sa 24 dni do splaty, w tym czasie zaczyna sie nowy okres czy do czasu splaty
    > mam w nowym okresie 500zl do wykorzystania czy od nowa moge 3000zl ?

    Jezeli wykorzystales 2500zl to zostaje 500zl. Jezeli przed uplywem 24
    dni splacisz sume X to dostepny limit takze zwieksza sie o X (np
    wykorzystales 2500zl, zostalo do wykorzystania 500zl, splacasz 1000zl i
    masz do wykorzystania 1500zl).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-06-11 08:10:35
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

> [...]
    > splacisz sume X to dostepny limit takze zwieksza sie o X (np wykorzystales
    > 2500zl, zostalo do wykorzystania 500zl, splacasz 1000zl i masz do

    a po co miesięczne limity transakcyjne wyższe od przyznanych limitów karty ?

  • 4. Data: 2005-06-11 09:06:04
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2005 10:10:35 +0200, "Robert Wicik"
    <r...@M...onet.pl> wklepał(-a):

    >a po co miesięczne limity transakcyjne wyższe od przyznanych limitów karty ?

    Masz limit 2500. Kupujesz za 1000, spłacasz 1000 przed terminem, potem jeszcze
    tak ze 3 razy. Ile wyniosła suma za zakupy? :>

  • 5. Data: 2005-06-11 09:08:15
    Od: "owest" <o...@n...com>

    Mam jeszcze dwa inne pytania

    1. Majac limit 3000zl, chce kupic np komputer za 4000zl. Czy moge przelac z
    ekonta brakujacy 1000zl, nastepnie zwieksze limit transakcyjny na stronie
    mbanku - czy to przejdzie?

    2. Jezeli np w ciagu tygodnia wykorzystam limit calkowicie, to moge np
    splacic polowe i ta polowa bede mogl nadal dysponowac czy sa jakies limity i
    dopiero w nowym okresie bede mogl znowu korzystac z KK?

    pozdrawiam
    Owest

  • 6. Data: 2005-06-11 09:11:02
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze
    > tak ze 3 razy. Ile wyniosła suma za zakupy? :>

    OK już poniał :)

  • 7. Data: 2005-06-11 09:53:41
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    owest napisał(a):

    > 1. Majac limit 3000zl, chce kupic np komputer za 4000zl. Czy moge przelac z
    > ekonta brakujacy 1000zl, nastepnie zwieksze limit transakcyjny na stronie
    > mbanku - czy to przejdzie?

    W CitiBanku tak sie da. Sprawdzone. Nie wiem jak w mBanku jeszcze nie
    testowalem.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 8. Data: 2005-06-13 10:30:07
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

> [...]
    > ekonta brakujacy 1000zl, nastepnie zwieksze limit transakcyjny na stronie

    Tak, po to wlasnie sa te wyzsze limity transakcyjne od przyznanego kredytu.

    > 2. Jezeli np w ciagu tygodnia wykorzystam limit calkowicie, to moge np
    > splacic polowe i ta polowa bede mogl nadal dysponowac czy sa jakies limity i
    > dopiero w nowym okresie bede mogl znowu korzystac z KK?

    Wydaje mi sie ze mozna. ja sie pytalem milej pani o pierwsza sytuacje czyli
    zakup za wieksza kwote niz mam przyznany kredyt. Wiec skoro moge zrobic nadplate
    na karcie i zwiekszyc limit do maksymalenej kwoty 10.000, to mysle ze rownie
    dobrze mozesz nie zwiekszajac limitu splacic kredyt i znow masz maksimum dostepne.
    Ale chyba najlepiej pogadac sobie z mila pania, w koncu po to jest zeby wszystko
    wyjasnila.