  • 21. Data: 2010-05-17 19:24:00
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:be6c49f5-b21c-4f49-a6d1-3b35c29b86ae@40g2000vbr
    .googlegroups.com...
    > Aczkolwiek odpowiedzi na swoje zadane tu pytania znalazłem, co mnie
    > cieszy.

    PIS zbiera podpisy pod wnioskiem o Trybunał Stanu, czy nie?

  • 22. Data: 2010-05-17 19:38:17
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > PIS zbiera podpisy pod wnioskiem o Trybunał Stanu, czy nie?

    Nie leży w dobrym tonie odpowiadać pytaniem na pytanie.
    Nie mam zielonego pojęcia co robi PiS, pytam się o twoją (i Marfiego)
    prywatną opinię i o nic więcej.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2010-05-17 20:22:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    Nie leży w dobrym tonie odpowiadać pytaniem na pytanie.
    Nie mam zielonego pojęcia co robi PiS, pytam się o twoją (i Marfiego)

    ===

    Ja już swoją pisałem, poza tym nastąpiła śmierć tej grupy do czego sie
    przyczyniłeś + kilku debili.

  • 24. Data: 2010-05-18 06:57:49
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    >I czy kpiną nie
    >jest również fakt, iż miesiąc po katastrofie w dalszym ciągu strona
    >Rosyjska nie przekazała Posce czarnych skrzynek Tupolewa ?.

    Człowieku. A co ci dadzą te czarne skrzynki.

    Przestańmy zajmować się trupami a zacznijmy ludźmi żywymi.
    Ta nieszczęsna wycieczka jest tylko dowodem na to jak się kończy
    kiedy ktoś zajmuje się nie tym co trzeba.

    Zacznijmy tępić gadanie o cierpieniach Jezusa, Oświęcimiach,
    Katyniach. Tym niech zajmują się fachowcy, historycy.
    My zajmujmy się czymś bardziej pożytecznym dla nas samych, żyjących.

    Andrzej.

  • 25. Data: 2010-05-18 07:07:17
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ja już swoją pisałem, poza tym nastąpiła śmierć tej grupy do czego sie
    > przyczyniłeś + kilku debili.

    Tak na marginesie W moje opini ta grupa cały czas żyje.

    A co ja jestem winny temu że strefa Euro upada (temat jak najbardziej
    związany zrynkami finansowymi).
    Przecież ta cała socjalistyczna "integracja europejska" to od poczatku
    chory pomysł.

    Cóż ja mogę poradzić że Tusk zadłuża mój kraj na 50 mld w tym roku ?.
    Wkurwia mnie to dzisiaj i wkurwiało mnie to 20 lat temu.

    Cóż ja moge poradzić na to, że nie ma w Polsce cały czas zakazu
    ustalania deficytu budżetowego, który zapobiegałby zadłużaniu
    przyszłych pokoleń ?. Korwin już o tym mówił 20 lat temu i co ?.

    I Nic.

    Tak się akurat złożyło ze 5/6 aktywnych uczestników tego forum to
    akurat eurooptymiści i w tym problem.

    A tu niestety Eurostrefa się wali i wszyscy się poobrażali. Ja wam
    mówie miejcie pretensje do siebie, bo tak żeście zagłosowali i
    tyle.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-05-18 07:16:34
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > Ja wam
    > m=F3wie miejcie pretensje do siebie, bo tak =BFe=B6cie zag=B3osowali i
    > tyle.....

    Słowa Mazowieckiego - "Jeżeli głosowanie wypadnie niepomyślnie
    to o wejściu do UE zdecyduje nasz parlament".

    To cała prawda o naszych wyborach.

    Andrzej.

  • 27. Data: 2010-05-18 07:26:12
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    NKAB - wrote:

    > Słowa Mazowieckiego - "Jeżeli głosowanie wypadnie niepomyślnie
    > to o wejściu do UE zdecyduje nasz parlament".
    >
    > To cała prawda o naszych wyborach.
    >
    > Andrzej.

    A "nasz parlament" to okupanci, których zadaniem jest zedrzeć z nas skórę.

  • 28. Data: 2010-05-18 07:35:31
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Tak się akurat złożyło ze 5/6 aktywnych uczestników tego forum to
    > akurat eurooptymiści i w tym problem.

    Wyborców PiS też mam na uwadze ...

    Polish Pres. ratifies Lisbon Treaty
    http://www.youtube.com/watch?v=tnCz9Dx5TBE

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-05-18 08:05:41
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Nie mówię o strefie Euro, bo to nawet jest w temacie grupy, tylko o tym
    casusie jak wyznawca konserwatywnego liberalizmu wspiera socjalistów z
    tendencjami totalitarnymi powtarzając każdą ich brednię.
    Z tego co pisałeś wynika, że przejęliscie tradycja katyńska tylko mam
    wrażenie, ze nie ztej strony co by wypadało.

  • 30. Data: 2010-05-18 08:08:32
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Przestańmy zajmować się trupami a zacznijmy ludźmi żywymi.

    "[...] Naród ,który nie zna swojej przeszłości, umiera i nie buduje
    przyszłości. [...]".

    Całej czerwonej chołocie na tym zależy aby nie szpareć w przeszłości,
    bo ich fortuny powstały na krwi patriotów Polskich.

    Rodzina w UB, komisarz w UE
    http://mazowsze.kraj.com.pl/116945701345517.shtml

    "Umarli wołać nie przestaną"
    http://iarchiwum.pl/artykul/371/umarli-wolac-nie-prz
    estana-1.html

    Nie ma tak dobrze. Prawda ma to do siebie, że zawsze chce wyjść na
    wierzch ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/