    From: Endriu <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Date: Tue, 18 May 2010 00:07:17 -0700 (PDT)

    > Ja już swoją pisałem, poza tym nastąpiła śmierć tej grupy do czego sie
    > przyczyniłeś + kilku debili.

    Tak na marginesie W moje opini ta grupa cały czas żyje.

    A co ja jestem winny temu że strefa Euro upada (temat jak najbardziej
    związany zrynkami finansowymi).
    Przecież ta cała socjalistyczna "integracja europejska" to od poczatku
    chory pomysł.

    Cóż ja mogę poradzić że Tusk zadłuża mój kraj na 50 mld w tym roku ?.
    Wkurwia mnie to dzisiaj i wkurwiało mnie to 20 lat temu.

    Cóż ja moge poradzić na to, że nie ma w Polsce cały czas zakazu
    ustalania deficytu budżetowego, który zapobiegałby zadłużaniu
    przyszłych pokoleń ?. Korwin już o tym mówił 20 lat temu i co ?.

    I Nic.

    Tak się akurat złożyło ze 5/6 aktywnych uczestników tego forum to
    akurat eurooptymiści i w tym problem.

    A tu niestety Eurostrefa się wali i wszyscy się poobrażali. Ja wam
    mówie miejcie pretensje do siebie, bo tak żeście zagłosowali i
    tyle.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/