  • 31. Data: 2010-05-10 15:27:25
    Temat: Re: Instrukcja dymania "panienki"....
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.000025bd.4be81cfd@newsgate.onet.pl...

    > totus, ty się doigrasz... jak Endriu zdobędzie wreszcie tę spluwę o której
    > wspominał to nie będzie ci do śmiechu...

    Pisiaki wykosili konia i buraka to i wykoszą uprowców zanim ci zaczną
    strzelać w tył głowy platformersom i innym niepisowcom; tak myslę.

  • 32. Data: 2010-05-11 01:55:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    totus wrote:

    > Podaj może, która dyrektywa UE wyrządziła Ci krzywdę. Podaj, która
    > dyrektywa UE zmieniła polskie prawo na Twoją szkodę.

    Tak jak myślałem. Nie masz z czego zacytować, bo sam nic nie wymyślisz.
    Jesteś jak lustro tylko odbijasz i do tego krzywo.

  • 33. Data: 2010-05-11 01:58:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    totus wrote:

    > Opisz prosto po żołniersku na czym to dymanie będzie polegało. Czego mam
    > się bać. A może będzie przyjemnie?

    Na ten temat też nic nie możesz znaleźć w internecie? Nie ma żadnych
    strasznych projekcji zaczynających się od 'może'?

  • 34. Data: 2010-05-11 06:53:19
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Tak jak myślałem. Nie masz z czego zacytować, bo sam nic nie wymyślisz.
    > Jesteś jak lustro tylko odbijasz i do tego krzywo.

    Podałem ci przykład powyżej totusie (z małej litery) ale ty dalej
    bijesz pianę.
    Przykładów mógłbym mnożyć - robię to od trzech lat - a ty dalej
    swoje.
    Gospoarki strefy Euro się zwijąją, a wy dalej swoje.
    Niemcy dymają narody Europy (co widać na wykresach) - a ty cały czas
    do przodu z propagandą.

    Normalnie Beton partyjny który może dopiero po kolejnym bankryctwie
    sysytemu przejrzy na oczy - tak jak w 1980 latach.

    Rozmowa z tobą jak i z całą śmietanką "utrwalaczy systemu" z tej grupy
    nie ma najmniejszego sensu.
    Szkoda na to czasu.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/