  • 1. Data: 2007-05-02 10:57:41
    Temat: Integrum - reaktywacja?
    Od: Tomi <t...@g...pl>

    Witam,

    Od dłuższego czasu chciałem zamknąć konto Integrum w BGŻ. Kiedyś
    uważałem je za jedne z lepszych i atrakcyjniejszych (posiadam je z żoną
    od 2002) wśród kont internetowych. Wg. mnie bezpieczne i łatwe w
    obsłudze i do pewnego momenty tanie. Niestety (przed)ostatnie zmiany w
    tabeli opłat sprawiały że praktycznie zmieniliśmy z żoną konto na inne.
    I w trakcie likwidowania kart bankomatowych (2PLN za sztukę miesięcznie)
    "Panienka z okienka" zapowiedziała duże zmiany w TOiP. No i tak od 2
    maja (ze strony internetowej):
    W Banku BGŻ Internauci korzystają z konta za darmo! Jeśli cenisz szybki
    dostęp do rachunku online - polecamy konto osobiste Plan Internetowy.
    Zyskasz darmowe prowadzenie rachunku, bezpłatne dokonywanie wszelkich
    transakcji poprzez bankowość internetową i automatyczny serwis
    telefoniczny (IVR). I to zupełnie za darmo!

    Co o tym sądzicie?

    tomek

  • 2. Data: 2007-05-02 11:04:42
    Temat: Re: Integrum - reaktywacja?
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 02 May 2007 12:57:41 +0200, Tomi napisał(a):

> [...]
    > transakcji poprzez bankowość internetową i automatyczny serwis
    > telefoniczny (IVR). I to zupełnie za darmo!

    Zmiany były zapowiadane już od jakiegoś czasu, nawet pojawiło się kilka
    artykułów na ten temat.
    Wydaje mi się, że konto internetowe wygląda całkiem interesująco i może
    powalczy o jakiś większy udział w rynku, tymbardziej że podobno jakość
    obsługi w BGŻ stoi na wysokim poziomie (podobno!).

  • 3. Data: 2007-05-03 08:41:02
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "smE" napisał/a w wiadomości:

    > Wydaje mi się, że konto internetowe wygląda całkiem interesująco i może
    > powalczy o jakiś większy udział w rynku, tymbardziej że podobno jakość
    > obsługi w BGŻ stoi na wysokim poziomie (podobno!).

    Ja poprzez kredyt hipoteczny będę zmuszony do ich konta, tyle, że przez
    jakiś czas w nadroższej wersji. A co do obsługi, potwierdzam, kiedyś nie
    brałbym tego banku pod uwagę ale sprawność przydzielania kredytu i
    odmiejscowienie od centrum podejmowania decyzji wpływa na moją pozytywną
    opinię. No ale skoro decyduje oddział to pewnie i w każdym będzie inaczej a
    konto internetowe z oddziałami nie będzie miało wiele wspólnego.
    darek