eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-06-14 21:43:34
    Temat: Inteligo
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam od dwóch dni problem z wejściem na konto w tym banku, ładowanie trwa
    okropnie długo i często się zatrzymuje. Chciałem wydrukować potwierdzenie
    przelewu do ZUS-u ale niestety zawsze pojawia się komunikat o błędzie i
    odesłanie mnie na strony Microsoftu z galeriami Active X. W przeglądarce mam
    włączone formanty Active X, skrypty i aplety Javy. Co może być tego przyczyną.
    Niestety od banku nie otrzymałem odpowiedzi na swoje pytanie.
    Pozdrawiam
    Przemysław Chyliński


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1