  • 11. Data: 2003-01-28 17:55:20
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b16fif$m12$1@szmaragd.futuro.pl, Merlin <m...@o...pl>:

    > Mi się nie śpieszy, poczekamy zobaczymy czy sobie kiedyś
    > o mnie przypomną.

    Mialem podobne doswiadczenia (poczatki Inteligo), choc nie az tak
    rozciagniete w czasie.

    PS. Witaj m3rl1n :)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-28 19:33:00
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b16fif$m12$1@szmaragd.futuro.pl>, Merlin wrote:

    > Hmm, u mnie powinni być miesiąc temu bo po kilku
    > miesiącach postanowiłem znów otworzyć rachunek.
    [...]
    > Mi się nie śpieszy, poczekamy zobaczymy czy sobie kiedyś
    > o mnie przypomną.

    No wiesz jak ktos jest kaprysny i raz zamyka zeby potem otworzyc to tak
    juz jest :)))))

  • 13. Data: 2003-01-29 05:43:00
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 99 ;)

    Stona zeżarła 1gr :-)))))

    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 14. Data: 2003-01-29 13:32:35
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>

    Robert napisał:

    > Faktycznie, przepraszam...
    > Koszt dwóch kart: 1,98gr na miesiąc :))

    To daje niecały grosik za jedną kartę :) Inteligo jest tanie ;)

    Pozdrawiam
    Jarek