  • 11. Data: 2003-09-19 15:01:22
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> napisał(a):

    > Zanim inteligo zostało wykupione przez PKOBP opłaty też były za wypłaty z
    > Euronetów.
    Chodziło mi o pewną "promocję" kiedy to wypłaty z euronetu i bankomatów pkobp
    były bezpłatne:)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 12. Data: 2003-09-19 15:46:08
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bkf5o2$fm7$1@inews.gazeta.pl...

    > Chodziło mi o pewną "promocję" kiedy to wypłaty z euronetu i bankomatów
    pkobp
    > były bezpłatne:)

    Już _PO_ wykupieniu przez PKO BP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-09-19 15:46:34
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Chodziło mi o pewną "promocję" kiedy to wypłaty z euronetu i
    > bankomatów pkobp były bezpłatne:)

    Ta promocja miała miejsce już po przejęciu przez PKOBP. Było dokładnie
    tak:

    - w Bank G***ft - Euronet płatny cośtam ciut poniżej 2 zł, reszta 4.50
    - bezpośrednio po przejściu do PKOBP - promocja, Euronet i PKOBP
    darmowe, reszta 4.50
    - teraz - PKOBP darmowe, Euronet i reszta 4.50

    Eliminując etap promocyjny, widać że po przejęciu inteligo przez PKOBP
    znikła zniżka na Euronety, za to pojawiły się darmowe bankomaty PKOBP.

  • 14. Data: 2003-09-19 19:02:51
    Od: "Roman Bikuliński" <b...@N...gazeta.pl>

    luke <k...@b...pl> napisał(a):

    > Witam,

    > Dziekuje Wam wszystkim za odpowiedzi
    > Zaloze w Inteligo konto. Tylko tych kredytow brak... :-)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Luke
    >
    > Ja też mam to knto od blisko roku, nic sie nie popsuło. Ciagle coś
    poprawiają. Nim się przyzwyczaisz - będzie i kredyt. Jest zapowiedziany.
    pszdr Romek

  • 15. Data: 2003-09-19 19:36:52
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Roman Bikuliński" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Ja też mam to knto od blisko roku, nic sie nie popsuło. Ciagle coś
    > poprawiają. Nim się przyzwyczaisz - będzie i kredyt. Jest zapowiedziany.
    > pszdr Romek

    Zapowiedziany to jest od bardzo dawna.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak