    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: 19 Sep 2003 17:46:34 +0200
    Sender: marcink@cauchy

    > Chodziło mi o pewną "promocję" kiedy to wypłaty z euronetu i
    > bankomatów pkobp były bezpłatne:)

    Ta promocja miała miejsce już po przejęciu przez PKOBP. Było dokładnie
    tak:

    - w Bank G***ft - Euronet płatny cośtam ciut poniżej 2 zł, reszta 4.50
    - bezpośrednio po przejściu do PKOBP - promocja, Euronet i PKOBP
    darmowe, reszta 4.50
    - teraz - PKOBP darmowe, Euronet i reszta 4.50

    Eliminując etap promocyjny, widać że po przejęciu inteligo przez PKOBP
    znikła zniżka na Euronety, za to pojawiły się darmowe bankomaty PKOBP.