  • 1. Data: 2003-04-01 15:23:21
    Temat: [Inteligo] Autoryzacja e-card
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    Dlaczego centrum autoryzacji e-card nie wymagało dzisiaj CVV2 dla kart
    Inteligo? Czy tak jest zawsze?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-04-01 15:51:39
    Temat: Re: [Inteligo] Autoryzacja e-card
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Toady"
    > Dlaczego centrum autoryzacji e-card nie wymagało dzisiaj CVV2 dla kart
    > Inteligo? Czy tak jest zawsze?

    ja tam podalem - kiedys jak nie zalezalo mi zbytnio na zakupie
    eksperymentowalem bez tego kodu i tez dzialalo.
    Ten kod teoretycznie ma byc sprawdzany przez bank ale widac w praktyce nie
    jest
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-04-01 16:53:00
    Od: "Dudi" <dudek@SPAMEROM_MOWIE_NIE.poczta.neostrada.pl>

    Za dzisiejsze zakupy w www.merlin.com.pl zapłaciłem Ekartą Mbanku i mimo ,
    że nie podałem CVV2 autoryzacja przebiegła pozytywnie... Więc to nie tylko
    Inteligo tak ma :)

    Pzdr

    Dudi

  • 4. Data: 2003-04-02 14:33:41
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Toady wrote:

    > Dlaczego centrum autoryzacji e-card nie wymagało dzisiaj CVV2 dla kart
    > Inteligo? Czy tak jest zawsze?

    mnie w polcardzie wystarczyl nr karty, data waznosci oraz imie i
    nazwisko