  • 1. Data: 2005-06-16 16:43:57
    Temat: [Inteligo] Cesar
    Od: robson <b...@b...pl>

    Wiadomo coś, o połączeniu systemu Inteligo z systemem PKO BP?
    Jestem ciekaw czy doczekam się kiedyś czasów, że kasiore bede mógł
    przesyłać cyk myk Cesarem, tak jak za dawnych czasów w ePKO BP?

  • 2. Data: 2005-06-16 16:47:41
    Temat: Re: [Inteligo] Cesar
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    robson wrote:
    > Wiadomo coś, o połączeniu systemu Inteligo z systemem PKO BP?

    A po cholere laczyc? Wdrazaja nowy system centralny Alnove (czyli stara
    Altamire, na tym myka mBank i Multi) i jesli beda cos laczyc to Profile
    Inteligo. Chociaz dla mnie to zagadka co sie stanie.
    Byc moze Inteligo przesiadzie sie na taki sam system co mBank ? :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!