  • 1. Data: 2003-10-22 18:30:16
    Temat: [Inteligo] Fundusze - zarabiaja?
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    Dzisiaj popatrzylem na saldo 'Inwestycji' - mam rozlozone po rowno
    miedzy FIO Akcji, Zrownowazony i Stabilnego Wzrostu.
    NA dobra sprawe powinno cos urosc od kiedu to wprowadzili a tu kicha -
    saldo jest mniejsze niz suma wplat w PSO 50
    Widze ze WIG raczej leci ale w miedzyczasie byla spora 'gorka' wiec
    mogli cos zarobic...
    Dla porownania w Supermarkecie mBanku gdzie mam m.in. City Akcji,
    Skarbiec Akcja, Skarbiec Net - wszystko troche podroslo - saldo od
    konca lipca zwiekszylo sie o jakies 8-10%

    Czy fundusze PKO/CS tak kiepsko przeda czy ja mam pecha ze akurat
    dokladam?

    --
    Piotr