  • 11. Data: 2002-11-25 18:03:02
    Temat: Re: Inteligo - to nowe na "p" ;)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:artn47$3q9$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:artmis$sa5$1@topaz.icpnet.pl...

    > Gdyby powiedział "Pan _może_ wysiąść z samochodu" to nie czułbym się w
    > obowiązku dokonać tegoż.

    No toż właśnie zacytowałem, że "może" nie było, stąd moja żartobliwa
    analogia, aleś Ty wyciął manipulancie ;)

    Chodziło mi o "za które zapłacisz".

  • 12. Data: 2002-11-25 21:42:41
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Robert" <m...@w...pl> skribis:

    >Ale jest pewna różnica: z opisu jakby wynika, że wydanie tych 50 zł może być
    >tylko na usługi lub zakupy "Płacę z ...".

    W regulaminie nic o tym nie ma - zreszta niby ja mialoby to wygladac - mam
    na koncie 50 zl, ale nie moge ich wydac na co chce, wyplacic z bankomatu
    ani przelac ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 13. Data: 2002-11-26 08:15:27
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poczytaj regulamin. "pierwsze konto inteligo". Czyli numer z zamykaniem i
    > otwieraniem odpada...

    A moze tak: zadzwon (napisz) i zazadaj zaprzestania przetwarzania swoich
    danych osobowych. Odpisza pewnie, ze w zwiazku z zamknieciem rachunku
    zaprzestali juz dawno przetwarzania danych. Nastpenie skorzystaj z promocji.
    Jak odmowia, bo juz miales rachunek, to wtedy do GIODO z wnioskiem o
    podjecie czynnosci w zwiazku z nielegalnym przetworzeniem danych osobowych.
    Nie jestem tylko poewien, czy bank nie ma jakiejs ustawowej podstawy do
    przetwarzania danych wbrew woli klienta, a nie chce mi sie szukac.

    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-11-27 22:17:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as3ev1$bms$2@news.tpi.pl, Beniowa wrote:

> [...]
    > przetworzeniem danych osobowych. Nie jestem tylko poewien, czy bank
    > nie ma jakiejs ustawowej podstawy do przetwarzania danych wbrew woli

    :)))

    Fajny scenariusz, ale niestety maja podstawe, a nawet obowiazek przechowywac
    dane przez 5 lat bodajże.

  • 15. Data: 2002-12-28 07:42:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:h615uuo8fodgk2haspuo0742duro66mgfv@4ax.com, l:e:h wrote:
    > "Robert" <m...@w...pl> skribis:

    > W regulaminie nic o tym nie ma - zreszta niby ja mialoby to wygladac
    > - mam na koncie 50 zl, ale nie moge ich wydac na co chce, wyplacic z
    > bankomatu ani przelac ?

    Aleś odkopał stary post :)
    Juz dawno sie zmienił opis od tego czasu. Jest to 50zł nie obwarowane żadnym
    ograniczenim użycia.

    --
    Robert