  • 21. Data: 2003-09-24 08:34:46
    Temat: Re: niescislosc ?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bkphet$spa$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Chyba, ze wplaci powiedzmy 40000 :)

    Konto od 2 lat - uzywane, ostatnio przelew na kilkanascie k i tez mnie nie
    przepuscilo do ankiety :-/ eeeeeeeee bez sensu :-/

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2003-09-24 08:53:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi wrote:
    > Konto od 2 lat - uzywane, ostatnio przelew na kilkanascie k i tez
    > mnie nie przepuscilo do ankiety :-/ eeeeeeeee bez sensu :-/

    ale zauwaz o ile mniej pisaniny, ze mi powiedziala, ze dostane kredyt, a
    potem kazali doslac jakis dokument... ;)

  • 23. Data: 2003-09-24 09:12:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bkrm2r$jj6$1@news.onet.pl...

    > ale zauwaz o ile mniej pisaniny, ze mi powiedziala, ze dostane kredyt, a
    > potem kazali doslac jakis dokument... ;)

    A to prawda :) Debet rzędu 500 PLN w 90 s to niezłe rozwiązanie, sale też
    powinny być opcje z dodatkowymi dokumentami gdyby ktoś chciał jakiś porządny
    debet.

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-09-24 09:24:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi wrote:
    > A to prawda :) Debet rzędu 500 PLN w 90 s to niezłe rozwiązanie, sale
    > też powinny być opcje z dodatkowymi dokumentami gdyby ktoś chciał
    > jakiś porządny debet.

    No tak - pewnie jak sprawdza jak to dziala to zaproponuja.
    Tyle, ze to dalej jest debet, ktory trzeba szybko splacic, a nie kredyt w
    koncie.
    chociaz moim zdaniem mBank czy VW powinny wporwadzic obok chargowek maly
    debet. Zwlaszcza mBank w przypadku kiedy nie ma powiadamien o
    niezrealizowanym przelewie bo kasy zabraklo. Ryzyko dla wybranych klientow
    stosunkowo male, a zawsze w jakis sposob to kasa jest.
    No teraz trzeba czekac na kolejne produkty w Inteligo :)

  • 25. Data: 2003-09-26 19:42:12
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Konto od 2 lat - uzywane, ostatnio przelew na kilkanascie k i tez mnie nie
    > przepuscilo do ankiety :-/ eeeeeeeee bez sensu :-/
    O, to jestem lepszy. Mnie do ankiety wpuscilo. Wplacam na konto okolo
    1kzl miesiecznie i od razy przelewam dalej w ramach zaplaty roznorakich
    rachunkow. Musze wypelnic ankiete i zobaczyc ile mi dadza debetu.

    Bartol