    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo + Neteler + niedziela
    From: melipone <a...@c...pl>
    Date: Sat, 23 Apr 2005 21:24:32 +0200

    witam,

    krótko używam konta Inteligo, ale dziś (niedziela) chciałem sobie
    zrobić przelew na karte Netelera i przelewe nie poszedł, w koncie
    netelera mam kwote $ a przy niej wpis Declined, ok, w koncie Inteligo
    natomiast nie mam żadnych transakcji oczekujących ani żadnych blokad,
    czy chodzi o to że w niedzielę nie można przelać nic na Netelera?
    Sprawdziłem historię w Netelerze, zawsze jakoś robiłem przelewy w
    tygodniu; dodatkowe pytanie, to chyba nie jest przelew typu SWIFT, bo
    nigdzie nie podaje kodu (opłata nigdy nie była pobierana przy
    przelewach na Netelera), na Inteligo używam opcji subkonta dla
    bezpieczeństwa, na koncie głównym po niedoszłym przelewie miałoby
    zostać ok 20 do 25 zł, więc to chyba nie to, więc o co chodzi? mam
    czekać do poniedziałku? z góry dzięku za odpowiedzi

    --
    |\/| e1iPoNe