  • 11. Data: 2005-04-25 07:51:44
    Temat: Re: Inteligo + Neteler + niedziela
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    melipone napisał(a):

    > tak jak podejrzewałem, dziś nie ma problemu z przelewem, podejrzewam że
    > i w sobote przelew by nie poszedł - nie ma to jak 24h możliwość
    > korzystania z bankowości online ;) [no oprócz tej maluśkiej przerwy w
    > nocy]

    Elixir z definicji działa jedynie w dni robocze. Przelewy zlecane w
    weekendy i w piątek już po ostatniej sesji są realizowane najbliższego
    dnia roboczego.

  • 12. Data: 2005-04-25 11:45:23
    Od: Szczepan <twó...@e...którego.nie.polecamy.tu.podawać>

    [ Jakiś czas temu, melipone napisał(a): ]

    >przelew z konta Inteligo na konto Netelera (bez udziału kart)

    przeciez z Inteligo niemozna robic przelewow zagranice.
    --
    pozdrawiam,
    Szczepan

  • 13. Data: 2005-04-25 15:05:44
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    melipone wrote:

    > więc to chyba nie to, więc o co chodzi? mam
    > czekać do poniedziałku? z góry dzięku za odpowiedzi

    Neteller robil ostatnio jakis upgrade systemu - moze przez to

    --
    Franz

  • 14. Data: 2005-04-25 16:28:30
    Od: melipone <a...@c...pl>

    Gabriel wrote:

    > Coś mi nie gra.
    > Robiłeś przelew na konto netellera?
    > Oni nie mają konta w Polsce tylko za ocename, a z inteligo nie

    za oceanem?

    > zrobisz przelewu za Polske.
    > Jeśli próbowałeś i w netellrze wyskoczyło declined to znaczy, że
    > albo nakombinowałeś coś ale nie przeszło albo nakombinowałes coś
    > i nie przeszło :p
    > Na neteller to się kartą inteligo wpłaca!

    TAK! prawdopodobnie chodzi o moje złe wysłowienie się, nie z konta
    Inteligo (w sensie że jestem zalogowany na stonie Inteligo) tylko robię
    przelew będąc zalogowanym na koncie Netelera, tam wpisuje ile chce
    sobie $ z mojego konta w Inteligo wpłacić (tzn. używając karty
    Inteligo) tak więc masz rację, źle się wysłowiłem - czyli że niby dla
    mojej karty VE z Inteligo to "wygląda" tak jakbym płacił za coś w
    sieci, trochę namieszałem, no ale można się było domyśleć; być może (a
    pewnie na 100%) gdybym chciał coś wysłać na Netelera będąc zalogowanym
    na Inteligo, to by nie poszło (ale ja tak wcześniej nie robiłem, to
    chodziło o tą niedzielę), to tyle...

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 15. Data: 2005-04-25 20:42:57