    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo + Neteler + niedziela
    From: melipone <a...@c...pl>
    Date: Mon, 25 Apr 2005 18:28:30 +0200

    Gabriel wrote:

    > Coś mi nie gra.
    > Robiłeś przelew na konto netellera?
    > Oni nie mają konta w Polsce tylko za ocename, a z inteligo nie

    za oceanem?

    > zrobisz przelewu za Polske.
    > Jeśli próbowałeś i w netellrze wyskoczyło declined to znaczy, że
    > albo nakombinowałeś coś ale nie przeszło albo nakombinowałes coś
    > i nie przeszło :p
    > Na neteller to się kartą inteligo wpłaca!

    TAK! prawdopodobnie chodzi o moje złe wysłowienie się, nie z konta
    Inteligo (w sensie że jestem zalogowany na stonie Inteligo) tylko robię
    przelew będąc zalogowanym na koncie Netelera, tam wpisuje ile chce
    sobie $ z mojego konta w Inteligo wpłacić (tzn. używając karty
    Inteligo) tak więc masz rację, źle się wysłowiłem - czyli że niby dla
    mojej karty VE z Inteligo to "wygląda" tak jakbym płacił za coś w
    sieci, trochę namieszałem, no ale można się było domyśleć; być może (a
    pewnie na 100%) gdybym chciał coś wysłać na Netelera będąc zalogowanym
    na Inteligo, to by nie poszło (ale ja tak wcześniej nie robiłem, to
    chodziło o tą niedzielę), to tyle...

    --
    |\/| e1iPoNe