-
1. Data: 2005-02-10 10:18:33
Temat: Inteligo POMOCY
Od: "Mirun" <m...@l...com.pl>
Witam grupę.
Mam problem.
Wczoraj próbowałem z rachunku w Inteligo pobrać pewną kwotę pieniędzy.
Standartowo po włożeniu karty do bankomatu PKO-BP i nabiciu pinu pojawił się
komunikat ze operacja nie może być zrealizowana i proszę spróbować później.
Następnie myśląc że ten bankomat jest nie sprawny próbowałem dwukrotnie
podjąć gotówkę z bankomatu Euronetu. Tam z kolei mogłem przeczytać komunikat
że transakcja nie może być zrealizowana z powodu anulowania przy połączeniu
z moim bankiem.
Jakie rozczarowanie mogłem przeżyć po powrocie do domu jak po zalogowaniu
się na Interligo moim oczom ukazało się salto mojego rachunku na którym
brakowało kilkunastu setek zł a w historii operacji wszystkie próby podjęcia
gotówki były odnotowane jako skuteczne. Po rozpaczliwych telefonach na
infolinią i kilkunastominutowych oczekiwaniach na odebranie telefonu, panie
telefonistki tłumaczyły że do 24-tej środki trafią na rachunek bo mieli po
miedzy 15 a 15:45 awarię systemu.i te transakcje są pomyłką systemu. Dziś od
rana co godzinę zaglądam na moje konto gdzie mogę zaobserwować
przygnębiający stan zerowy mojego rachunku. Proszę o pomoc od czego zacząć i
jak odzyskać zwoje pieniądze. Na koniec wspomnę że od 6-ciu lat mam wspólny
z żona rachunek w innym banku który obsługuje również przez sieć internetową
i nigdy nic podobnego mnie nie spotkało.
Owszem bywalo że bankomat po wbiciu pinu i podaniu kwoty nie wyplacał
gotówki ale nigdy w systemie nie było sladu próby podjęcia pieniędzy.
Jeżeli ktoś może mi pomoc to z góry dziękuje.
Marek
-
2. Data: 2005-02-10 10:21:31
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: GideoN <z...@p...pl>
Pani telefonistka cie oklamala, oni nigdy nie oddaja pieniedzy tak szybko.
Sprawdz do kiedy mas zblokade na tych kwotach, i pieniadze wroca jak sie
skonczy blokada.
--
GideoN
-------------------------------------------
Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war
-------------------------------------------
-
3. Data: 2005-02-10 10:39:01
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: "Mirun" <m...@l...com.pl>
Użytkownik "GideoN" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
news:cufbug$l7e$1@wulkan.npnet.org...
> Pani telefonistka cie oklamala, oni nigdy nie oddaja pieniedzy tak szybko.
>
> Sprawdz do kiedy mas zblokade na tych kwotach, i pieniadze wroca jak sie
> skonczy blokada.
>
>
> --
> GideoN
>
Mam blokadę na jednej transakcji tej w bankomacie PKOBP a z Euronetu miały
wrócić wczoraj do 24-tej razem z prowizją, tak mi się zarzekala paniusa z
infolinji, mowiła zeby się niczym nie martwić, i czekać no i czekam
jutro chyba wezmę urlop i zacznę czekać bardziej skutecznie.
Mirun.
-
4. Data: 2005-02-10 12:02:11
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: Human Being <p...@M...onet.pl>
W <news:cufdqu$rr8$1@nemesis.news.tpi.pl>
Mirun napisał(a):
> Mam blokadę na jednej transakcji tej w bankomacie PKOBP a z
> Euronetu miały wrócić wczoraj do 24-tej razem z prowizją, tak mi
> się zarzekala paniusa z infolinji, mowiła zeby się niczym nie
> martwić, i czekać no i czekam jutro chyba wezmę urlop i zacznę
> czekać bardziej skutecznie.
>
Spokojnie! Wiem, że ciężko się do tego zastosować jeśli chodzi o
pieniądze, ale chyba nic innego Ci nie pozostaje.
Nie tak dawno w warszawskiej Arkadii płaciłem za spodnie kartą z
inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem
wszystko poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane
w obu przypadkach. Na zwrot kwoty błędnie zablokowanej czekałem 7
dni. Taką też informację otrzymałem z banku, że w przypadku blokad
spowodowanych np. błędem w komunikacji mają 7 dni na zwrot środków.
--
Pozdrawia P.I.T.E.R,
Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
-
5. Data: 2005-02-10 12:17:30
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>
GideoN wrote:
> Pani telefonistka cie oklamala, oni nigdy nie oddaja pieniedzy tak szybko.
>
> Sprawdz do kiedy mas zblokade na tych kwotach, i pieniadze wroca jak sie
> skonczy blokada.
Jeśli transakcje są w historii rachunku, to chyba nie chodzi o blokadę.
Pozdrawiam,
Artur
-
6. Data: 2005-02-10 12:18:33
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: "Paweł" <t...@o...pl>
Brzmi to brutalnie ale korzystając z jakiejkolwiek karty czy w bankomacie
czy płacąc w sklepie musisz być na to przygotowany (psychicznie i fizycznie)
takie rzeczy poprostu się zdarzają, najczęściej wyjaśniane są automatycznie
(nawet bez składania reklamacji) i poprostu w granicach 7 dni pieniądze są
odblokowywane (zauważ że one nie zniknęły z Twojego konta tylko są
zablokowane)
technika jest poprostu zawodna, choć i tak bardziej bezpieczna niż czynnik
ludzki
-
7. Data: 2005-02-10 12:20:23
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Human Being napisał(a):
> Nie tak dawno w warszawskiej Arkadii płaciłem za spodnie kartą z
> inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem
> wszystko poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane
> w obu przypadkach.
Tutaj na 99% nie chodzi o blokadę. Transakcje w Euronecie sa księgowane
od razu.
-
8. Data: 2005-02-10 12:22:14
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>
Dnia 2005-02-10 13:02 Human Being donosi:
> Spokojnie! Wiem, że ciężko się do tego zastosować jeśli chodzi o
> pieniądze, ale chyba nic innego Ci nie pozostaje.
>
> Nie tak dawno w warszawskiej Arkadii płaciłem za spodnie kartą z
> inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem
> wszystko poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane
> w obu przypadkach. Na zwrot kwoty błędnie zablokowanej czekałem 7
> dni. Taką też informację otrzymałem z banku, że w przypadku blokad
> spowodowanych np. błędem w komunikacji mają 7 dni na zwrot środków.
>
Wszystko się zgadza. Miałem podobną sytuację (około 3 lata temu)
związaną z ING Bank Śląski. Rzeczywiście pieniązki zostały odblokowane
po około 7-miu dniach.
pozdrawiam
--
Jam_Lasica
z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,
które mogą pocałowac mnie w ... (_,_)
-
9. Data: 2005-02-10 12:26:45
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>
Dnia 2005-02-10 13:20 Wojciech Nawara donosi:
> Human Being napisał(a):
>
>> Nie tak dawno w warszawskiej Arkadii płaciłem za spodnie kartą z
>> inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem wszystko
>> poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane w obu
>> przypadkach.
>
>
> Tutaj na 99% nie chodzi o blokadę. Transakcje w Euronecie sa księgowane
> od razu.
A jeżeli nie widać blokady to raczej trzeba nabazgrać reklamację podając
informację, w którym bankomacie i jakim numerem karty została
dokonana transakcja i przy rozliczeniu bankomatu na logu operacji będzie
widać, że pieniądze nie zostały z maszyny wypłacone.
pozdrawiam
--
Jam_Lasica
z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,
które mogą pocałowac mnie w ... (_,_)
-
10. Data: 2005-02-10 12:42:31
Temat: Re: Inteligo POMOCY
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Jam_Lasica napisał(a):
> A jeżeli nie widać blokady to raczej trzeba nabazgrać reklamację podając
> informację,
Niekoniecznie. Jeśli bank wie o problemach a sytuacja jest "powszechna"
to jest duża szansa, że sam wystornuje.