  • 21. Data: 2003-03-20 13:56:17
    Temat: Re: [OT] Kina
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Taaa... Jak Marzenie wprowadziło Dolby-cośtam (nie znam sie na tych
    > technologiach) to było debest na Śląsku...

    Wg Ciebie! Dla mnie to zawsze było byle co - i nawet wprowadzenie kilku
    kolumn (trudno to nazwać Dolby!) nic nie zmieniło. Nie przyjmuj więc, że
    mieli kiedyś dobry dźwięk - subiektywnie wg Ciebie tak :-)

    > Bo są tacy maniacy... Krewna mieszka w Częstochowie, a jeździ do kina
    > do Krakowa. Bo ma kasę i tak lubi...

    No tak, bo żeby z Gliwic jechać do kina do Zabrza to trzeba być maniakiem
    :-))) LOL

    > Taaaa... Jak się siądzie w dobrym miejscu oraz przytka uszy watą. Zbyt
    > głośny dźwięk to zresztą przekleństwo wielu kin, w tym również
    > Marzenia, będący ukłonem w kierunku głuchej, walkmenowej młodzieży.

    Nie, no już mnie skręca ze śmiechu :-))))))))

    > Hm... Naprawdę uważasz, że w Multikinie się dobrze ogląda filmy z
    > napisami? Zwłaszcza jeśli nie siedzisz w ostatnich rzędach, ale gdzieś
    > pośrodku, a nie daj Boże z przodu? Bo ja nie jestem w stanie objąć
    > całego ekranu i ogląda się paskudnie. Roma ma mały ekran, to racja,
    > ale Multikino to zdecydowane przegięcie...

    A to nie możesz siadać z tyłu???? :-)

    > Słyszałem, ale nigdy nie korzystałem.

    ROTFL! :-)))))))) To zacznij :-) Ja nie chodzę bez rezerwacji - nie mam
    zamiaru (jak Ty ;-) siedzieć w nieodpowiednim miejscu :-)

    > b) Omawiamy jakość całości, a nie fakt, że jak ktoś ma szczęście
    > zarezerwować sobie określone miejsca, to jest szansa, że będzie się
    > mniej męczył dużym ekranem.

    Ty chyba strasznie żałujesz odejścia poprzedniej epoki - co? ;-)))
    "Szczęście"? Stary - ja się nie zdaję na szczęście, tylko rezerwuję miejsca
    tam gdzie ja chcę :-)

    > Dlatego nie kupuję. Ale generalnie tęsknię za gramofonami i czarnymi
    > płytami. Miały taki fajny klimat, jak się je słuchało i jak sobie
    > trzeszczały... Wiem, wiem, są ludzie którzy muszą mieć idealny dźwięk,
    > ale dla mnie tamte miały swój klimat i jedna wada -- niszczyły się.

    Popieram :-) Nadal rynek płyt analogowych to bardzo silny (choć nie w
    Polsce) rynek.

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2003-03-21 00:28:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 20 Mar 2003 14:56:17 +0100), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Wg Ciebie!

    Nie wg mnie. Ja tam nigdy nie chodziłem, wolałem Romę. To właśnie
    ludzie się wypowiadali, że Roma jest do bani, a Marzenie debest, bo ma
    Dolby...

    >No tak, bo żeby z Gliwic jechać do kina do Zabrza to trzeba być maniakiem
    >:-))) LOL

    Jeżeli są kina w Gliwicach? W dodatku grają taniej? Po co przepłacać?

    >Nie, no już mnie skręca ze śmiechu :-))))))))

    Bo należysz do głuchych? Ja mam bardzo wrażliwe uszy i źle znoszę
    jakikolwiek hałas. Wrzeszczęce dziecko, głośna muzyka itp. No taka
    ,,uroda'' organizmu. Nie jest to specjalnie wygodne, a czasami wręcz
    uciążliwe.

    >A to nie możesz siadać z tyłu???? :-)

    Staram się, ale
    a) nie zawsze są tam miejsca
    b) nie we wszystkich salach siadanie z tyłu wystarcza. Czasami nadal
    jest za blisko.

    No i z powodu (a) chodzę zazwyczaj na filmy już wypadające z
    repertuaru, bo jest nadzieja, że złapię miejsce z tyłu.

    >ROTFL! :-)))))))) To zacznij :-)

    Nie zacznę, bo obecnie, jako etatowy bezrobotny nie mam funduszy na
    opłacanie tak drogich rozrywek jak Multikino.

    >Ty chyba strasznie żałujesz odejścia poprzedniej epoki - co? ;-)))

    A co ma do tego ,,poprzednia epoka''? Do Romy chodziłem mniej więcej w
    latach 1995-1999. Potem chorowałem i w zasadzie niewiele bywałem
    gdziekolwiek, a szczególnie w kinie.

    >"Szczęście"? Stary - ja się nie zdaję na szczęście, tylko rezerwuję miejsca
    >tam gdzie ja chcę :-)

    Wiem, ale o tym mówię. Że co z tego, że da się wyrwać czasami jakieś
    sensowne miejsca. Rezerwujesz gdzie chcesz? A jak ktoś jest szybszy i
    szybciej zarezerwuje?

    >Popieram :-)

    Poważnie? Bo już myślałem, że nie złapiemy wspólnego porozumienia...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 23. Data: 2003-03-21 12:39:57
    Temat: Re: Inteligo, a superkonto
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b56oj9$csp$1@news.polbox.pl...

    > To Ty nie zauważyłeś ile pod Multikinem jest aut SG, STA, SRS, SH, SGL itp

    Dodaj SL. Teraz takie badziewie u nas w Rudzie Śląskiej wymyślili. :-/
    A SRS było takie fajne. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 24. Data: 2003-03-24 13:39:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message
    > Dodaj SL. Teraz takie badziewie u nas w Rudzie Śląskiej wymyślili. :-/
    > A SRS było takie fajne. :-)

    Fajne było - ale co za debil wymyślić dla powiatu grodzkiego oznaczenie z
    powiatu ziemskiego to nie wiem :-)

    K. Kowalski