eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo a zaufanie klientaInteligo a zaufanie klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.
    pl
    From: <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo a zaufanie klienta
    Date: 8 Feb 2002 14:58:17 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 17
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1013176697 20862 192.168.240.245 (8 Feb 2002 13:58:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Feb 2002 13:58:17 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.178.143.64, 213.180.130.23
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:161629
    [ ukryj nagłówki ]


    Inteligo podrozalo. OK (musza zarabiac)

    Inteligo zrobilo to nagle. OK (a co mieli to rozlozyc na lata, albo powiedziec
    o tym pol roku wczesniej?)

    Ale styl w jakim to zrobil pokazuje, ze zaufanie klientow jest dla Inteligo
    malo istotne.

    Naprawde nie chodzi tutaj o jakies pojedyncze zlotowki, tylko o sposob kontaktu
    z klientami. Wystarczy wejsc na ich strone i przekonac sie w jakim zrobili to
    stylu (tak w ogole to jest lepiej, a moze ktos podwyzki nie zauwazy")

    pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1