  • 11. Data: 2003-05-29 09:12:13
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał wrote:

    > a jeszcze jedno pytanie - jaki bank moglbys polecic? z jakiego Ty moze
    > korzystasz?

    Zajrzyj jeszcze tu: www.mbank.com.pl Najlepiej załóż sobie oba konta
    (mbank i inteligo) - świetnie się uzupełniają.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-05-29 09:21:50
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Zajrzyj jeszcze tu: www.mbank.com.pl Najlepiej załóż sobie oba konta
    > (mbank i inteligo) - świetnie się uzupełniają.

    Szczerze mowiac myslalem juz wczesniej o mBanku, tylze ze ostatnimi dniami
    uslyszalem wiele niepochlebnych opini o tym banku - i teraz sam nie wiem....
    Poza tym do tego by miec tylko konto i jakas karte debetowa/kredytowa (bo w
    sumie tylko do tego bedzie mi potrzebne konto) chyba nie potrzeba by
    zakladac dwoch kont w dwoch roznych bankach...

    pzdr,
    michal

  • 13. Data: 2003-05-29 09:25:45
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał napisał:

    > okej, karty kredytowej nie ma ale jest karta debetowa (visa electron) co
    > nie?

    Jasne, ze jest. I do tego mozna nia placic w internecie, co jest
    ewenementem przynajmniej na skale kraju. To jeden z powodow, dla ktorych
    wybralem Inteligo. mBanku wtedy nie wybralem (a zastanawialem sie nad
    wyborem miedzy nim i Inteligo), bo nie mial takiej karty (ten wirtualny
    gniot do mnie w ogole nie przemawia i wtedy chyba go jeszcze nie bylo),
    poza tym wydawal mi sie byc bankiem straszliwie burackim (odnioslem
    takie wrazenie po pierwszych kampaniach reklamowych i wypowiedziach
    przedstawicieli banku).

    Bartol

  • 14. Data: 2003-05-29 09:30:36
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał napisał:

    > a jeszcze jedno pytanie - jaki bank moglbys polecic? z jakiego Ty moze
    > korzystasz?

    Korzystam z Millenium i Inteligo. Z inteligo dlatego, ze swego czasu
    Millenium nie mialo obslugi przez Internet, a ja bardzo nie lubie lazic
    po oddzialach i zalatwiac spraw bankowych przez telefon. Teraz jest
    Millenet, ktory mi bardzo odpowiada (chociaz mam uwagi do jego
    bezpieczenstwa - dwa hasla i limity, to IMHO troche malo), ale nie chce
    mi sie od nowa definiowac tych kilku platnosci, ktore mam w Inteligo.
    Poza tym Inteligo ma serwis SMSowy, ktory bardzo mi odpowiada. Wiekszosc
    transakcji platniczych wykonuje kartami Millenium, wiekszosc transakcji
    "przelewowych" wykonuje w Inteligo. I tak mi zycie spokojnie plynie. ;-)

    Bartol

  • 15. Data: 2003-05-29 09:31:00
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    [ciach]
> [...]
    > poza tym wydawal mi sie byc bankiem straszliwie burackim (odnioslem
    > takie wrazenie po pierwszych kampaniach reklamowych i wypowiedziach

    ja wlasnie tez sie zastanawial teraz nad Inteligo i mBankiem, i wlasnie
    chyba pomogles mi dokonac wyboru ;)))
    A jeszcze jedno pytanie: Volkswagen Bank i Raiffaisen - orientujesz sie cos
    w tych bankach?

    pzdr i dzieki juz teraz za pomoc ;)
    michal

  • 16. Data: 2003-05-29 09:31:52
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Cześć,
    To co podałaś ma dodatkowe zalety - w przypdku wątpliwej transakcji to
    bank musi Cię poprosić o złożenie reklamacji, lub cierpliwie czekać aż
    uregulujesz należność - a nie odwrotnie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 17. Data: 2003-05-29 09:35:19
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Zajrzyj jeszcze tu: www.mbank.com.pl Najlepiej załóż sobie oba konta
    > (mbank i inteligo) - świetnie się uzupełniają.

    To chyba zbytek szczescia ;-). IMHO jesli juz miec dwa konta, to jedno w
    sensownym marmurze, drugie w Internecie (chociaz ostatnio granice miedzy
    takimi bankami sie zacieraja).

    Bartol

  • 18. Data: 2003-05-29 09:43:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > To chyba zbytek szczescia ;-). IMHO jesli juz miec dwa konta, to jedno w
    > sensownym marmurze, drugie w Internecie (chociaz ostatnio granice miedzy
    > takimi bankami sie zacieraja).

    Zalezy czego oczekujesz od banku - nieraz dopiero 3 banki doskonale
    spelniaja wszytskie wymagania :) IMHO mBank jest dobra skarbonka i dobrym
    miejscem do zakupu funduszy inwestycyjnych, Inteligo ze wzgledu na siec
    bankomatow, a Citek dla mnie ze wzgledu na mozliwosc kontaktu z czlowiekiem,
    szybkie i sprawne zalatwienie wszelkich spraw, darmowe otrzymanie
    potwierdzen co w internetowych bankach jest platne.

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-05-29 09:44:19
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    To ja moze jeszcze raz poprosze o pomoc: mam taka sytuacje, potrzebuje konto
    w zasadzie tylko po to by otrzymac karte debetowa i/lub kredytowa. I mysle
    ze mam dwa wyjscia:
    1) zalozyc konto w banku i dostac karte debetowa - konto najlepiej takie
    gdzie nie placi sie za utrzymanie, wydanie karty - sprawa platnych przelewow
    itd mnie nie bardzo obchodzi; czy maja takie wymagania Inteligo jest
    odpowiednim bankiem?
    2) zalozyc konto oraz w innym banku karte kredytowa

    Ktore rozwiazanie bylo by lepsze/ciekawsze itd itp?

    pzdr,
    michal

  • 20. Data: 2003-05-29 09:46:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jasne, ze jest. I do tego mozna nia placic w internecie, co jest
    > ewenementem przynajmniej na skale kraju.

    Jest kilka bankow ktore dla elektronow udostepniaja IO, ale jedynie Inteligo
    o tym mowi.

> [...]
    > wyborem miedzy nim i Inteligo), bo nie mial takiej karty (ten wirtualny
    > gniot do mnie w ogole nie przemawia i wtedy chyba go jeszcze nie bylo),

    Mimo wszytsko nie mozna mowic ze IO w Inteligo jest czyms co przesadza o
    zalozeniu rachunku - nie wszedzie sie da zaplacic ta karta w Internecie.

    --
    JaKi