  • 1. Data: 2013-11-08 16:23:22
    Temat: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Znowu usprawniają system trans.? Jeśli tak, to dobrą porę wybrali

  • 2. Data: 2013-11-09 08:17:21
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "eisenberg" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Znowu usprawniają system trans.? Jeśli tak, to dobrą porę wybrali

    ********
    Rzeczywiście super pora - początek "długiego weekendu" i czas na wyjazdy.
    Tylko współczuć osobom, które całą kasę mają w PKO BP. Ja wczoraj, próbując
    użyć kartę Inteligo w bankomacie PKO BP tez miałem "brak środków na koncie",
    w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"!

    Paweł

  • 3. Data: 2013-11-09 14:11:00
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 08:17:21 UTC+1 użytkownik Pawel U. napisał:
> [...]
    >
    > w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"!

    Awaria. Kasę wypłacić z bankomatu już można, ale przy próbie zapłaty kartą Inteligo
    komunikat "karta nieważna"