eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!Re: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
  • X-Received: by 10.49.24.175 with SMTP id v15mr22030qef.16.1384002660931; Sat, 09 Nov
    2013 05:11:00 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.24.175 with SMTP id v15mr22030qef.16.1384002660931; Sat, 09 Nov
    2013 05:11:00 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!o2no26740609qas.0!n
    ews-out.google.com!9ni19244qaf.0!nntp.google.com!i2no17766778qav.0!postnews.goo
    gle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 9 Nov 2013 05:11:00 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <527de186$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.24.141.93;
    posting-account=yDwLAgoAAACj45hf3KEr58doYQRGPfxb
    NNTP-Posting-Host: 83.24.141.93
    References: <5...@g...com>
    <527de186$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są!
    From: eisenberg <e...@n...pl>
    Injection-Date: Sat, 09 Nov 2013 13:11:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597451
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 08:17:21 UTC+1 użytkownik Pawel U. napisał:
    > Rzeczywiście super pora - początek "długiego weekendu" i czas na wyjazdy.
    >
    > Tylko współczuć osobom, które całą kasę mają w PKO BP. Ja wczoraj, próbując
    >
    > użyć kartę Inteligo w bankomacie PKO BP tez miałem "brak środków na koncie",
    >
    > w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"!
    >
    Awaria. Kasę wypłacić z bankomatu już można, ale przy próbie zapłaty kartą Inteligo
    komunikat "karta nieważna"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1