  • 11. Data: 2009-06-07 17:46:36
    Temat: Re: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > a mnie tam Inteligo podoba się bardziej niż 'nieinteligentna' część PKO BP
    >
    > 1)konto osobiste bez prowizji za prowadzenie przy saldzie 100zł
    > 2)konto firmowe za 3,99 zł (w marmurkowym PKO BP 28zł)
    > 3)błyskawiczne przelewy do i z 'nieinteligentnej' części PKO BP
    > 4)wypłaty z bankomatów PKO BP z firmowego 0zł (jeśli przeleje na osobiste)
    > 5)znaczna część uzytkowników allegro korzysta właśnie z tego konta
    > 6)żadnych podwyżek opłat od kilku lat

    7) wygodny interfejs WWW;
    8) bezplatne wplaty w ajencjach PKO;

    Koszty przelewów i brak karty kredytowych sprawiają że nie nadaje się
    jako jedyne konto, ale poza tym to z wszystkich banków z których
    korzystałem - zdecydowanie najprzyjemniejsze wrażenia.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 12. Data: 2009-06-07 18:27:04
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > 7) wygodny interfejs WWW;
    > 8) bezplatne wplaty w ajencjach PKO;

    nie przecze ta sa plusy plus duza lista bankomatow pko bp

    > Koszty przelewów i brak karty kredytowych sprawiają że nie nadaje się jako
    > jedyne konto, ale poza tym to z wszystkich banków z których korzystałem -
    > zdecydowanie najprzyjemniejsze wrażenia.

    mogliby w koncu ta kredytowke wprowadzic, nawet kopie z oferty pko bp dla
    swoich klientow, ale zintegrowana z kontem i bez koniecznosci wizyty w
    oddziale

  • 13. Data: 2009-06-07 19:19:10
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Byl niedawno Twoj post o zmianie TOiP dla nowozakladanych kont z
    > dodaniem warunku o produkcie kredytowym.
    > Tak wiec powyzsze robi sie nieaktualne dla osob, ktore chcialyby zalozyc
    > obecnie takie konto.
    > Zapewne za jakis czas i dla dotychczasowych posiadaczy.

    O czym Ty piszesz? Nie ma żadnej zmiany.

  • 14. Data: 2009-06-07 19:38:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > O czym Ty piszesz? Nie ma żadnej zmiany.

    Z jednego z niedawnych postow "wspolnej flaszki" (czytuje za nim, toip
    nie sprawdzalem)

    "WItam, z ciekaowsci czytam dokumenty na stronach inteligo i widze :

    "
    1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy
    od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku
    głównego. Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym
    saldem do 99,99 PLN i przyznanym produktem kredytowym w ramach Konta
    Inteligo nie jest pobierana."

    Kluczowym jest 'i' ! "

  • 15. Data: 2009-06-07 19:48:43
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > głównego. Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym
    > saldem do 99,99 PLN i przyznanym produktem kredytowym w ramach Konta

    Zawsze tak było.

  • 16. Data: 2009-06-07 19:57:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Zawsze tak było.

    No coz.
    Nie jestem i nie bylem posiadaczem konta Inteligo.
    Oparlem sie na wypowiedzi, ktora opublikowal (domyslam sie) uzytkownik.

  • 17. Data: 2009-06-07 20:08:56
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > No coz.
    > Nie jestem i nie bylem posiadaczem konta Inteligo.
    > Oparlem sie na wypowiedzi, ktora opublikowal (domyslam sie) uzytkownik.

    No ok - ale o co chodzi? :)

    Nadal mając 0,00 PLN można mieć konto za darmo, gdyż opłaty miesięczne
    pobierane są jedynie z rachunków klientów aktywnych. Klient ze średnim
    miesięcznym saldem = 0 PLN nie jest klientem aktywnym w rozumieniu TOiP.

  • 18. Data: 2009-06-07 20:18:09
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara pisze:

> [...]
    > pobierane są jedynie z rachunków klientów aktywnych. Klient ze średnim
    > miesięcznym saldem = 0 PLN nie jest klientem aktywnym w rozumieniu TOiP.

    Uzupełniając - "dla nowootwartych" nie oznacza "dla otwartych od dnia
    zmiany TOiP" (tzn. nie ma tutaj sytuacji, że są dwie TOiP w zależności
    od daty otwarcia rachunku), tylko po prostu - dla "świeżego" konta. A
    powód jest prosty - nie da się pobrać opłaty miesięcznej za pierwszy
    okres miesięczny dla nowego konta, gdyż ta opłata pobierana jest z góry
    za kolejny okres miesięczny na podstawie średniego salda z poprzedniego
    okresu miesięcznego. Ergo - pierwszy okres miesięczny dla
    nowootwieranych kont jest siłą rzeczy za darmo (bo jak policzyć średnie
    saldo z nieistniejącego rachunku? :-). Ewentualna opłata może zostać
    pobrana dopiero za drugi okres miesięczny, na podstawie średniego salda
    z pierwszego okresu miesięcznego.

  • 19. Data: 2009-06-07 20:31:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > No ok - ale o co chodzi? :)

    Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
    saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.

  • 20. Data: 2009-06-07 20:37:29
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow,
    > tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie
    > korzystajacych z oferty inteligo?

    Niestety chyba nie ma pomyslu w PKO BP co zrobic z Inteligo.
    Jakis tam pewnie dochod przynosi to nie zamykaja a powalczyc
    o klientow za bardzo nei chca - moze sie boja ze odbierze
    to klientow marmurkowego PKO BP?
    Od dluzszego czasu sie tam nic nie dzieje. Kiedys (jeszcze
    przed kupnem przez PKO BP) mial oferte porownywalna
    z mB. Teraz odstaje o lata swietlne. Najdziwniejsze jest
    to, ze w mB (i oczywiscie Multi) mozna kupic fundusze PKO
    bez prowizji a w Inteligo z prowizja a i tak nie wszystkie.
    Tak jakby zachecali do korzystania z uslug konkurencji.

    Pozdrawiam,
    Marcin