    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Inteligo] drobne, ale jakże ważne szczegóły ...
    Date: Thu, 26 Jun 2008 21:19:09 +0200

    Zmienił mi się dowód osobisty. Jako porządny ( :) ) klient m.in. Inteligo
    wysłałem im wypełniony formularz zmiany danych na odwrocie którego było ksero
    dowodu.
    Jakiś czas po wysłaniu poleconego, Inteligo się ze mna kontaktowało, że
    wysłałem im formularz, ale zapomniałem dołączyć ksera dowodu. Ja spokojnie
    (choć się trochę zeźliłem) powiedziałem, że ksero dowodu (co prawda
    nieopatrzone magiczną formułką) powinno być na odwrocie.

    Dziś inteligo ponownie się ze mną kontaktowało i bardzo przepraszali, że nie
    zauważyli, że na drugiej stronie jest ów dowód, i że to spowodowało
    wydłużenie zmianymoich danych.
    Taki drobiazg, a jak miło potrafi zaskoczyć ...
    KJ
    PS. Ktoś może powiedzieć, że przecież chwalę coś, co powinno być normalnością.
    Może i tak. Ale zdecydowanie nie każdy bank w PL zdobywa się na takie magiczne
    słówko "przepraszam" ...