eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo dziadostwoInteligo dziadostwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "G. Krajewski - WRC" <k...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo dziadostwo
    Date: Fri, 22 Mar 2002 00:35:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <a7dq2o$k09$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb142.katowice.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1016753049 20489 213.76.231.142 (21 Mar 2002 23:24:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Mar 2002 23:24:09 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:171697
    [ ukryj nagłówki ]

    Jeśli ta sprawa była na tej grupie omawiana, to sorry, ale po prostu aż mną
    dzisiaj zatrzęsło i nie mogłem sobie odmówić napisania.

    Otóż, od wczoraj starałem się dostać do mojego konta w Inteligo celem
    wykonania przelewów.
    Po wejściu w opcję logowania, cały czas wyświetlało się "nie można
    wyświetlić strony". W końcu zadzwoniłem na infolinie, gdzie pani
    poinformowała mnie, że moja przeglądarka IE 5.0 (chyba nie aż tak stara) nie
    nadaje się od niedawna do obsługi konta, ze względu na zwiększenie poziomu
    szyfrowania.
    Poleciła mni jednocześnie ściągnięcie sobie nowszej wersji.
    Nowsza wersja ma ponad 70 MB. Dobrze, ze mam SDI - gdybym miał modem to w
    tej chwili szukałbym kałacha na dziesięciolecia, a potem siedziby Inteligo.
    Poza tym wcale nie chcę zmieniać wersji przeglądarki, z którą jest mi
    dobrze.

    Największym chamstwem jest to, że o planowanych zmianach w żaden sposób nie
    zostałem przez nich powiadomiony (choćby mailem - po co się go im podaje?) -
    po prostu wprowdzili sobie zmiany i już!!! klienta mieli w d....
    Co najlepsze pani w infolinii, gdy zacząłem marudzić, powiedziała mi, że to
    wszystko w trosce o moje
    pieniądze.
    Może to i racja, ale zostały one obronione przede wszystkim przede mną.

    Panowie (i panie) z Inteligo, jeśli w przyszłości macie zamiar wprowadzać
    jakieś "usprawnienia" to najpierw 3 razy pomyślcie co robicie i czy nie
    wylewacie dziecka z kąpielą.

    G. Krajewski







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1