  • Data: 2004-09-14 12:55:52
    Temat: Inteligo-gdy zgubię kartę???
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Tak się zastanawiam co by było gdyby...
    Wyjeżdżam na urlop na drugi koniec Polski. Kradną mi portfel z karta
    bankomatową i kartą kodów... i oczywiscie z pieniędzmi.
    Z tego wynika, że mam mega problem!
    Wypłacić pieniędzy nie ma szans w żaden sposób. Bez karty nie zrobię tego nawet
    w oddziale PKO BP, prawda?
    Przelać na inne konto bez karty kodów też nie szans, no chyba ze mam
    zdefiniowaną płatność. Załóżmy że nie mam, albo, że nie mam innego konta, n
    aktóre mógłbym przelać pieniądze.
    Wniosek: trzeba wracać do domu i czekać na nową kartę. Urlop stracony.
    Wniosek2: lepiej mieć konto też w tradycyjnym banku, gdzie w razie czego
    wypłacę pieniądze w placówce po okazaniu dokumentu tożsamości.
    Mylę się?
    Czy jest jakis sposób na poradzenie sobie w takiej hipotetycznej sytuacji?
    Łukasz
    p.s.
    oczywiście chodzi o Inteligo.