  • 11. Data: 2005-09-15 12:15:56
    Temat: Re: Inteligo i debet.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ROTFL ! BTW - Kaczory za bardzo prorodzinne nie są - na 2 Kaczory przypada
    > tylko jedna córka - słaaaaabo :-)

    Eeeetam, po prostu wszystko mają skalkulowane - najpierw ulgi, potem dzieci ;-)

  • 12. Data: 2005-09-15 12:25:21
    Temat: OT Kaczory was: Inteligo i debet.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > Eeeetam, po prostu wszystko mają skalkulowane - najpierw ulgi, potem
    > dzieci ;-)

    Twierdzisz, że Kaczory to wszystko zaplanowały :-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-09-15 12:30:53
    Temat: Re: OT Kaczory was: Inteligo i debet.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Twierdzisz, że Kaczory to wszystko zaplanowały :-) ?

    Te 50 dzieci z Inteligo?;-)))
    Nie wiem czy aż tak dokładnie ;-)

  • 14. Data: 2005-09-15 12:36:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > Te 50 dzieci z Inteligo?;-)))

    To możliwe : w końcu 2k PLN nie jest do pogardzenia :-)

    > Nie wiem czy aż tak dokładnie ;-)

    Może ich zapytac? Jakiś mail abo co ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen