  • 1. Data: 2003-02-28 12:23:18
    Temat: Inteligo i opłaty za prowadzenie konta..
    Od: "Suchy" <s...@N...org>

    Witam.
    Mam problemy ze zrozumieniem kilku terminow.. np. SALDO ;] Dokladniej to
    moje pytanie brzmii:
    - Czy umieszczajac na rachunku w Inteligo 100 zl. bede obciazany oplata za
    prowadzenie konta? Czy trzeba te 100 zl wplacac co miesiac aby ominac
    oplate? Nie znam sie dokladnie na tym, wiec pytam. Chce poprostu ominac
    oplate za prowadzenie konta. Z gory za info dzieki.

    Pozdro
    s...@N...org

  • 2. Data: 2003-02-28 12:26:51
    Temat: Re: Inteligo i opłaty za prowadzenie konta..
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Suchy" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > oplate? Nie znam sie dokladnie na tym, wiec pytam. Chce poprostu ominac
    > oplate za prowadzenie konta. Z gory za info dzieki.

    Chodzi o srednie miesieczne saldo, wiec jak caly czas bedziesz mial tam
    100zl to nie zaplacisz. Tylko pamietaj, ze jak wplacisz te 100zl np. 1 IV to
    moze sie zdarzyc, ze przyjda po dniu lub dwoch i wtedy sredniemiesieczne
    saldo bedzie nizsze.
    I oczywiscie nie musisz pwlacac co miesiac - jedna setka wystarczy.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-02-28 12:44:51
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Na kocie ma przeleżeć:
    stówka - przez miesięc i ani minuty krócej
    dwie stówy - przez pół miesiąca
    itd itp

  • 4. Data: 2003-02-28 13:28:16
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > oplate? Nie znam sie dokladnie na tym, wiec pytam. Chce poprostu ominac
    > oplate za prowadzenie konta. Z gory za info dzieki.

    Wystarczy jak raz wpłacisz i nie będziesz ruszał.

    Pozdrawiam
    kriskel