  • 1. Data: 2010-11-18 18:17:47
    Temat: [Inteligo] - ja tu widzę niezły burdel, siostry^WAmra
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Złożyłem wniosek o KK, wczoraj dostałem miłego maila, smsa i jeszcze
    telefon na dokładkę, że jest ok, proszą o wydrukowanie umowy,
    podpisanie jej i odesłanie. Tak zrobiłem. Dziś dzwoni do mnie panienka
    (chyba) z inteligo i mówi, że bedzie potrzebny PIT i oświadczenie o
    dochodach. Ja jej na to, że już odesłałem umowę, i że mają błąd albo
    informując mnie wczoraj, że nie trzeba żadncyh dokumentów, albo
    dziś. Panienka stwierdziła, że sobie odznaczy tą informację. Ale teraz
    jestem ciekawy: dadzą kartę czy nie dadzą :)

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 2. Data: 2010-11-18 23:11:14
    Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl>

    W dniu 2010-11-18 19:17, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > dziś. Panienka stwierdziła, że sobie odznaczy tą informację. Ale teraz
    > jestem ciekawy: dadzą kartę czy nie dadzą :)

    pszeciesz ty nie masz jakiejkolwiek zdolnosci a co dopiero kredytowej

  • 3. Data: 2010-11-24 18:06:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    [...]

    Przedwczoraj lub wczoraj wniosek zmienił status na "dokumenty do
    poprawy"

    Dziś zadzwoniła do mnie pani z inteligo i wyrecytowała całkiem długą
    listę dokumentów:
    1. PIT
    2. umowa o dzieło
    3. oświadczenie o dochodach
    4. dowód ubezpieczenia społecznego
    5. nie pamiętam

    Kogoś musiało tam nieźle pogrzać, bo dokumentu z pkt. 4 człowiek
    dostający kasę z umów o dzieło ("autorskich") może najzwyczajniej w
    świecie nie mieć ...
    Pomijam już ten drobiazg, że było ich więcej niż przy kredycie
    hipotecznym na "trochę" wyższą kwotę.

    KJ

    Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film