  • 1. Data: 2005-11-04 21:12:08
    Temat: Inteligo karta kodow 2 pytania
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Kiedy przyślą mi nową kartę? sami to zrobią, czy muszę zamówić?
    pozostało mi jeszcze 10 kodów.
    Dlaczego jeden kod pominęli? na pewno go nie używałem, bo nie zdrapałem
    warstwy ochronnej, więc nawet nie wiem jaki on jest, po prostu mam
    przeskok z 10 od razu na 12

  • 2. Data: 2005-11-04 21:23:58
    Temat: Re: Inteligo karta kodow 2 pytania
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Dlaczego jeden kod pominęli? na pewno go nie używałem, bo nie zdrapałem
    > warstwy ochronnej, więc nawet nie wiem jaki on jest, po prostu mam
    > przeskok z 10 od razu na 12

    nie wiem dlaczego.
    jedynie potwierdzam: i ja i żona tak mamy - pomijane są niektóre kody na
    kartach.

    janke

  • 3. Data: 2005-11-04 21:30:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    dziwak napisał(a):

    > Kiedy przyślą mi nową kartę? sami to zrobią, czy muszę zamówić?

    Wyłączyli FAQ na stronie Inteligo?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-11-04 21:30:09
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Jeśli zużywasz błyskawicznie to zamów, jeśli nie - to sami przyślą. Kody
    są pomijane dla celów bezpieczeństwa jeśli np wybierzesz jakąś operację
    potwierdzaną kodem i w momencie gdy system zażąda kodu zrezygnujesz. Ten
    kod który system zażądał, mimo że nie został podany już jest zużyty.

  • 5. Data: 2005-11-04 21:46:17
    Od: "Piotr N." <n...@U...pl>

    dziwak napisał(a):
    > Kiedy przyślą mi nową kartę? sami to zrobią, czy muszę zamówić?

    Nie wiem od czego to zależy, ale w moim przypadku przysłali mi nową
    kartę po wykorzstaniu ok. 25 kodów ze starej karty. Zawsze możesz
    zamówić nową w infolinii :)

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-11-05 08:24:33
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    dziwak napisał(a):
    > Kiedy przyślą mi nową kartę? sami to zrobią, czy muszę zamówić?
    > pozostało mi jeszcze 10 kodów.

    Generują następną jak zużyjesz połowę. Do tego musisz doliczyć czas
    produkcji i dostarczenia.

    > Dlaczego jeden kod pominęli? na pewno go nie używałem, bo nie zdrapałem
    > warstwy ochronnej, więc nawet nie wiem jaki on jest, po prostu mam
    > przeskok z 10 od razu na 12
    Różnie się tłumaczą. Twierdzą, że system czasem losowo pomija kody.
    Ja im nie wierzę i uważam, że to bug systemu. Losowe pomijanie
    niektórych kodów nie zwiększa bezpieczeństwa w istotny sposób.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 7. Data: 2005-11-05 12:57:54
    Od: Marek <i...@h...it>

    dziwak wrote:
> [...]
    > Dlaczego jeden kod pominęli? na pewno go nie używałem, bo nie zdrapałem
    > warstwy ochronnej, więc nawet nie wiem jaki on jest, po prostu mam

    Ja dostałem bez pytania po zużyciu około połowy kodów.

    Nie wiem czy jest jakiś losowy algorytm pomijania kodów, ale zauważyłem
    że jak zrezygnujesz z przelewu lub z innej operacji to kody przeskakują.

  • 8. Data: 2005-11-05 15:04:19
    Od: bob <b...@1...xx>

    janke napisał:

    > nie wiem dlaczego.
    > jedynie potwierdzam: i ja i żona tak mamy - pomijane są niektóre kody na
    > kartach.
    >
    > janke

    nic takiego nigdy mi się nie przytrafiło

  • 9. Data: 2005-11-05 17:32:39
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Bogusz napisał(a):

> [...]
    > Ja im nie wierzę i uważam, że to bug systemu. Losowe pomijanie
    > niektórych kodów nie zwiększa bezpieczeństwa w istotny sposób.

    Dzieje się tak kiedy podczas danej sesji wyświetli się pole na wpisanie
    danego kodu. Ten kod jest przypisywany do tej sesji i jeśli go nie
    zużyjesz podczas danej sesji, to później jest traktowany jako wykorzystany.
    Taki bug dbający o Twoje bezpieczeństwo w sieci ;)

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 10. Data: 2005-11-05 18:52:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Nov 2005 18:32:39 +0100,
    osoba podpisana: Mlody Book <m...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > danego kodu. Ten kod jest przypisywany do tej sesji i jeśli go nie
    > zużyjesz podczas danej sesji, to później jest traktowany jako wykorzystany.
    > Taki bug dbający o Twoje bezpieczeństwo w sieci ;)
    Dlaczego bug ?
    To jest _jedyne_ bezpieczne rozwiązanie.
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)