  • 11. Data: 2005-11-05 19:21:29
    Temat: Re: Inteligo karta kodow 2 pytania
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > nic takiego nigdy mi się nie przytrafiło

    może nie korzystasz z karty kodów?
    ;)
    janke

  • 12. Data: 2005-11-05 23:49:18
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia Sat, 05 Nov 2005 18:32:39 +0100,
    > osoba podpisana: Mlody Book <m...@g...pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Dlaczego bug ?
    > To jest _jedyne_ bezpieczne rozwiązanie.
    > KJ

    Przeczytaj jeszcze raz post, na który odpowiadałem ;)

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 13. Data: 2005-11-06 19:49:25
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Mlody Book napisał(a):

> [...]
    > zużyjesz podczas danej sesji, to później jest traktowany jako wykorzystany.
    > Taki bug dbający o Twoje bezpieczeństwo w sieci ;)

    Negative.
    Opisywana przez Ciebie sytuacja w moim przypadku nie miała miejsca.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 14. Data: 2005-11-07 11:54:46
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > nic takiego nigdy mi się nie przytrafiło

    mi akurat juz "na wejsciu" (kod nr 3) tak sie przytrafilo... dalej nie wiem bo
    zuzylem w sumie ze 6 kodow...

  • 15. Data: 2005-11-07 14:23:21
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Bogusz napisał(a):

    > Negative.
    > Opisywana przez Ciebie sytuacja w moim przypadku nie miała miejsca.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Bogusz.

    Opisz więc jaka sytuacja miała miejsce, żeby wszyscy poznali dziurawy
    system Inteligo ;)