  • 1. Data: 2004-11-12 10:16:30
    Temat: Inteligo - odmowa udzielenia informacji
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    Posiadam konto firmowe w Inteligo. Z nieznajomych mi przyczyn konto tzn.
    dostep do konta przez serwis WWW i tel. zostal zablokowany.
    Dzwonie juz 3 dzien na 0800 121 121 i po rozmowie z konsultantka otrzymuje
    informacje ze sytuacja jest wyjasniana i nie powiedza mi kiedy bedzie
    wyjasniona
    tylko karza mi skontaktowac sie pozniej.... pytam "kiedy ? dzisiaj jutro
    pojutrze za miesiac...", nie chca mi dac odpowiedzi.
    Jak mam dochodzic swoich praw to konto firmowe przez to stoi moja firma bo
    nie wiem co sie dzieje w historii rachunku. Czy ja moge cos zrobic ?
    przeciez to jest skandal!!!

  • 2. Data: 2004-11-12 11:34:07
    Temat: Re: Inteligo - odmowa udzielenia informacji
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Posiadam konto firmowe w Inteligo. Z nieznajomych mi przyczyn konto
    > tzn. dostep do konta przez serwis WWW i tel. zostal zablokowany.

    Hmm, może ktoś po prostu próbował się zalogować na Twoje konto i
    odpowiednio dużo razy podał złe hasło...

> [...]
    > kiedy bedzie wyjasniona tylko karza mi skontaktowac sie
    > pozniej.... pytam "kiedy ? dzisiaj jutro pojutrze za miesiac...",

    Cóż, poczekaj.

    > Jak mam dochodzic swoich praw to konto firmowe przez to stoi moja
    > firma bo nie wiem co sie dzieje w historii rachunku. Czy ja moge cos
    > zrobic ? przeciez to jest skandal!!!

    A próbowałeś po prostu poprosić o odblokowanie konta? Jest na to jakaś
    procedura.

  • 3. Data: 2004-11-12 15:56:15
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska)

    Witam,
    Niech Pan napisze do nich mail - i...@i...pl i zazada
    informacji w terminie do xxx dni.
    Mnie (jak do tej pory) odpowiadaja na takie maile. W dodatku bedzie Pan
    mial dowod (do ewentualnej sprawy sadowej), ze w ogole probowal Pan
    wyjasnic te sprawe.
    pozdrawiam
    A.