eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - odmowa udzielenia informacjiInteligo - odmowa udzielenia informacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Tommy" <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - odmowa udzielenia informacji
    Date: Fri, 12 Nov 2004 11:16:30 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <cn22ou$l38$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: axt103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1100254814 21608 83.27.105.103 (12 Nov 2004 10:20:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Nov 2004 10:20:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:324544
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Posiadam konto firmowe w Inteligo. Z nieznajomych mi przyczyn konto tzn.
    dostep do konta przez serwis WWW i tel. zostal zablokowany.
    Dzwonie juz 3 dzien na 0800 121 121 i po rozmowie z konsultantka otrzymuje
    informacje ze sytuacja jest wyjasniana i nie powiedza mi kiedy bedzie
    wyjasniona
    tylko karza mi skontaktowac sie pozniej.... pytam "kiedy ? dzisiaj jutro
    pojutrze za miesiac...", nie chca mi dac odpowiedzi.
    Jak mam dochodzic swoich praw to konto firmowe przez to stoi moja firma bo
    nie wiem co sie dzieje w historii rachunku. Czy ja moge cos zrobic ?
    przeciez to jest skandal!!!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1