  • 1. Data: 2003-12-09 13:17:08
    Temat: Re: Inteligo - problem z logowaniem
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek <l...@h...pl> wrote:
    > Nadmienie, ze do mbanku czy multibanku wystepuje udane logowanie.

    SOA#1 - u mnie wszystko dziala - jakies 10 minut temu sie logowalem

  • 2. Data: 2003-12-09 13:39:30
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@h...pl news:br4i78$pi7$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Wpisujac ID oraz haslo...czekam..i po chwili wybija "nie mozna znalezc
    > strony"...
    > Co to moze byc ?

    Masz moze przpadkiem Outpost firewall?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-12-10 13:08:11
    Temat: Inteligo - problem z logowaniem
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Witam,

    mam problemy z zalogowaniem sie do czesci transakcyjnej Inteligo.

    Wpisuje ID oraz haslo, jednak po chwili wybija "nie mozna znalezc strony".
    Nie wiem co sie dzieje - zawsze bylo OK.
    Nadmienie, ze do mbanku czy multibanku wystepuje udane logowanie.

    Prosze o pomoc,

  • 4. Data: 2003-12-10 13:17:04
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > SOA#1 - u mnie wszystko dziala - jakies 10 minut temu sie logowalem

    Zgadza sie, cos u mnie jest nie tak.
    Na infolinii powiedzieli, ze to wina przegladarki bo wszystko dziala.

    Nie mam pojecia co sie dzieje, czy ktos moze mi pomoc...?

  • 5. Data: 2003-12-10 14:00:24
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > Masz moze przpadkiem Outpost firewall?

    Nie mam zadnego firewalla tylko server na linuxie.
    Do tej pory bylo OK, jednak ostatnio nie moge sie zalogowac.

    Moze mi ktos pomoc jakos ten problem rozwiazac ?