  • 1. Data: 2003-12-09 10:48:42
    Temat: Opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Jakie będą opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie po Nowym Roku?

  • 2. Data: 2003-12-09 10:59:55
    Temat: Re: Opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    miecznik <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakie będą opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie po Nowym Roku?

    Bodaj 1 zl za karte - ale nie chcialo mi sie w to wczytywac :)

  • 3. Data: 2003-12-09 11:07:01
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> nagryzmolił(a)
    w news:br49tp$gmu$1@news.onet.pl :

    > Bodaj 1 zl za karte - ale nie chcialo mi sie w to wczytywac :)

    Można gdzieś w internecie znaleźć oficjalną TOiP która będzie obowiązywać
    (po Nowym Roku?).
    Na stronie Lukasa nic nowego nie moge znaleźć.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2003-12-09 11:10:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański
    > Można gdzieś w internecie znaleźć oficjalną TOiP która będzie
    > obowiązywać (po Nowym Roku?).
    > Na stronie Lukasa nic nowego nie moge znaleźć.

    Przyjdzie poczta :)
    Do mnie wczoraj przyszlo.

  • 5. Data: 2003-12-09 11:19:04
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Przyjdzie poczta :)
    > Do mnie wczoraj przyszlo.

    Do mnie też przyjdzie, jak nie zamawiam co miesięcznych wyciągów?

    Z tego co wnioskuję z postu "Lukas drożeje" to w moim przypadku będzie mnie to
    kosztować 1 PLN za kartę + 2 PLN za prowadzenie, bo nie będę miał stałych
    wpływów min. 1 200 PLN.
    Chyba będzie trzeba likwidować ...ale poczekajmy na szczegóły.

    P.S. Jestem wyBREdnym klientem! Nie zamierzam płacić nawet złamanego grosza za
    korzystanie z usług bankowych!

  • 6. Data: 2003-12-09 11:20:03
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:br49tp$gmu$1@news.onet.pl...

    > Bodaj 1 zl za karte - ale nie chcialo mi sie w to wczytywac :)

    Pozwole się zapytać czy to jest tylko dla nowych użytkowników zakładających
    konto po 01.01.04 czy też dla starych takie opłaty wejdą??? Pozdrawiam HZ

  • 7. Data: 2003-12-09 11:20:40
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> nagryzmolił(a)
    w news:br4ah8$189$1@news.onet.pl :

    > Przyjdzie poczta :)
    > Do mnie wczoraj przyszlo.

    A jak mam tam tylko e-konto bez opcji wysyłania wyciągów pocztą to też??
    Z tego co pisał tu Wojciech Nawara to Lukas takich klientów nie informuje
    zazwyczaj o niczym.

  • 8. Data: 2003-12-09 11:21:26
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Pozwole się zapytać czy to jest tylko dla nowych użytkowników zakładających
    > konto po 01.01.04 czy też dla starych takie opłaty wejdą??? Pozdrawiam HZ

    Jednakowe opłaty dla wszystkich!

  • 9. Data: 2003-12-09 11:35:27
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    miecznik <m...@p...onet.pl> nagryzmolił(a) w
    news:525a.000005c9.3fd5afa7@newsgate.onet.pl :
> [...]
    > stałych wpływów min. 1 200 PLN.
    > Chyba będzie trzeba likwidować ...ale poczekajmy na szczegóły.

    Hmm...w wątku "Lukas drożeje" pisali o wzroście opłaty za e-konto Pro z 7 na
    9 zł.
    Wprowadzą też opłaty za bezpłatne do tej pory e-konto??

  • 10. Data: 2003-12-09 11:35:30
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:br4b3k$ai7$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak mam tam tylko e-konto bez opcji wysyłania wyciągów pocztą to też??
    > Z tego co pisał tu Wojciech Nawara to Lukas takich klientów nie informuje
    > zazwyczaj o niczym.

    LUKAS Bank klientów bez wyciągów nie informuje nawet o tym, o czym musi
    informować. Jednakże odnośnie TOiP nawet nie ma wymogu informowania - więc
    nie liczyłbym na korespondencję.

    Więc pewnie osoby, które tym kontem za bardzo się nie interesują zorientują
    się dopiero jak narośnie troszkę zaległych prowizji. Tyle dobrze, że Lukas w
    przypadku, gdy nie ma środków na pobranie prowizji - nie księguje ich, tylko
    dodaje do 'zaległych prowizji' - które zostaną pobrane w momencie, gdy
    będzie z czego...

    Pytałem na LUKASlinii i konsultant stwierdził, że można albo oddać kartę w
    placówce, albo zastrzec ją w jakikolwiek sposób i zaznaczyć, że nowej się po
    prostu nie chce.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara